A GémKer-Gémklub Kft. a magyar társasjáték piacon és a vállalat marketing szemléletű bemutatása

Bánki Laura (2023) A GémKer-Gémklub Kft. a magyar társasjáték piacon és a vállalat marketing szemléletű bemutatása. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of A GémKer-Gémklub Kft. a magyar társasjáték piacon és a vállalat marketing szemléletű bemutatása.pdf] PDF
A GémKer-Gémklub Kft. a magyar társasjáték piacon és a vállalat marketing szemléletű bemutatása.pdf
Hozzáférés joga: Repository staff only until 2028. April 30..

Download (1MB)
[thumbnail of nyilatkozat bizalmas státuszról-Bánki Laura.pdf] PDF
nyilatkozat bizalmas státuszról-Bánki Laura.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)
[thumbnail of 2023. június Bánki Laura mm.pdf] PDF
2023. június Bánki Laura mm.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (299kB)
[thumbnail of Szakdolgozat_Külső_bírálat_BánkiLaura.pdf] PDF
Szakdolgozat_Külső_bírálat_BánkiLaura.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (343kB)

Abstract

Szakdolgozatombana magyar társasjáték piac vezető vállalatát, a GémKer-Gémklub Kft.-t elemzem.Írok a játékpiac és a társasjáték ágazat jellemzőiről, megvizsgálom a vállalatkülső környezetét, hogy milyen hatások érhetik a Gémklubot, illetve aversenyhelyzetben mely szereplők milyen pozíciót foglalnak el a vállalatéletében. Bemutatom az értékesítési rendszerét, annak érdekességeit, aterméket, valamint a fogyasztói magatartás jellemzőit. Ezt követően pedigrészletesen ismertetem a vállalat marketing stratégiáját, hogy a 2022-es évbenmilyen marketingkampányokat vittek véghez és milyen marketing eszközökethasználnak annak sikere érdekében. Saját kutatásomban, pedig vizsgálom atársasjátékozási és vásárlói szokásokat, a vásárlók véleményét a vállalatmarketingkommunikációjával kapcsolatban, hogyan ér el hozzájuk a marketingeszközök által közvetített üzenet és ez hogyan befolyásolja társasjátékvásárlási szokásaikat.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: környezetelemzés, marketing, online marketing, piacelemzés, társasjáték, vásárlási szokások
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2023. Sep. 07. 14:26
Last Modified: 2023. Sep. 07. 14:26

Actions (login required)

View Item View Item