A GémKer-Gémklub Kft. a magyar társasjáték piacon és a vállalat marketing szemléletű bemutatása

Bánki Laura (2023) A GémKer-Gémklub Kft. a magyar társasjáték piacon és a vállalat marketing szemléletű bemutatása. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A GémKer-Gémklub Kft. a magyar társasjáték piacon és a vállalat marketing szemléletű bemutatása.pdf] PDF
A GémKer-Gémklub Kft. a magyar társasjáték piacon és a vállalat marketing szemléletű bemutatása.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. Április 30..

Download (1MB)
[thumbnail of nyilatkozat bizalmas státuszról-Bánki Laura.pdf] PDF
nyilatkozat bizalmas státuszról-Bánki Laura.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of 2023. június Bánki Laura mm.pdf] PDF
2023. június Bánki Laura mm.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (299kB)
[thumbnail of Szakdolgozat_Külső_bírálat_BánkiLaura.pdf] PDF
Szakdolgozat_Külső_bírálat_BánkiLaura.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (343kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatombana magyar társasjáték piac vezető vállalatát, a GémKer-Gémklub Kft.-t elemzem.Írok a játékpiac és a társasjáték ágazat jellemzőiről, megvizsgálom a vállalatkülső környezetét, hogy milyen hatások érhetik a Gémklubot, illetve aversenyhelyzetben mely szereplők milyen pozíciót foglalnak el a vállalatéletében. Bemutatom az értékesítési rendszerét, annak érdekességeit, aterméket, valamint a fogyasztói magatartás jellemzőit. Ezt követően pedigrészletesen ismertetem a vállalat marketing stratégiáját, hogy a 2022-es évbenmilyen marketingkampányokat vittek véghez és milyen marketing eszközökethasználnak annak sikere érdekében. Saját kutatásomban, pedig vizsgálom atársasjátékozási és vásárlói szokásokat, a vásárlók véleményét a vállalatmarketingkommunikációjával kapcsolatban, hogyan ér el hozzájuk a marketingeszközök által közvetített üzenet és ez hogyan befolyásolja társasjátékvásárlási szokásaikat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: környezetelemzés, marketing, online marketing, piacelemzés, társasjáték, vásárlási szokások
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:26
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:26

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet