Turcsán Dávid (2023) A Happy Day Immun almárka bevezetésének vizsgálata. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
| 
              
PDF
 A Happy Day Immun almárka bevezetésének vizsgálata (1).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB)  | 
          |
| 
              
PDF
 Turcsan D.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (143kB)  | 
          
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom célja, hogy bemutassam a hazai gyümölcslé piacot, a RauchHungária Kft.-t, valamint behatóbban vizsgálom az újHappy Day Immun termékek piaci bevezetését és az azt támogatómarketingkommunikációt. Dolgozatom meghatározó részét önálló kutatásom képezi, melybenkiértékelem az új termék sikerességét, a piaci bevezetés alattimarketingkommunikációban felhasznált média csatornákat, illetve összehasonlítoma Rauch marketingkommunikációjának hatékonyságát a konkurencia általalkalmazott módszerekkel.Témaválasztásombankiemelt jelentőségű szempont volt az egészséges táplálkozás, az egészségfenntartása és az immunrendszer erősítése. Emiatt kutatási tevékenységem soránvizsgáltam, hogy az elmúlt három évben, a Covid-19 pandémia alatt az Immunalmárka termékei, milyen fejlődést mutattak a gyümölcslé piacon.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | projektmunka | 
|---|---|
| Kulcsszavak: | gyümölcsléelőállítás, koronavírus-járvány (COVID-19), marketingkommunikáció, piaci bevezetés, termék | 
| SWORD Depositor: | User Archive | 
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive | 
| Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:26 | 
| Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:26 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Tétel nézet | 
        
        
