A Happy Day Immun almárka bevezetésének vizsgálata

Turcsán Dávid (2023) A Happy Day Immun almárka bevezetésének vizsgálata. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of A Happy Day Immun almárka bevezetésének vizsgálata (1).pdf] PDF
A Happy Day Immun almárka bevezetésének vizsgálata (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Turcsan D.pdf] PDF
Turcsan D.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (143kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom célja, hogy bemutassam a hazai gyümölcslé piacot, a RauchHungária Kft.-t, valamint behatóbban vizsgálom az újHappy Day Immun termékek piaci bevezetését és az azt támogatómarketingkommunikációt. Dolgozatom meghatározó részét önálló kutatásom képezi, melybenkiértékelem az új termék sikerességét, a piaci bevezetés alattimarketingkommunikációban felhasznált média csatornákat, illetve összehasonlítoma Rauch marketingkommunikációjának hatékonyságát a konkurencia általalkalmazott módszerekkel.Témaválasztásombankiemelt jelentőségű szempont volt az egészséges táplálkozás, az egészségfenntartása és az immunrendszer erősítése. Emiatt kutatási tevékenységem soránvizsgáltam, hogy az elmúlt három évben, a Covid-19 pandémia alatt az Immunalmárka termékei, milyen fejlődést mutattak a gyümölcslé piacon.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: gyümölcsléelőállítás, koronavírus-járvány (COVID-19), marketingkommunikáció, piaci bevezetés, termék
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:26
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:26

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet