Turcsán Dávid (2023) A Happy Day Immun almárka bevezetésének vizsgálata. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
A Happy Day Immun almárka bevezetésének vizsgálata (1).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Turcsan D.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (143kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom célja, hogy bemutassam a hazai gyümölcslé piacot, a RauchHungária Kft.-t, valamint behatóbban vizsgálom az újHappy Day Immun termékek piaci bevezetését és az azt támogatómarketingkommunikációt. Dolgozatom meghatározó részét önálló kutatásom képezi, melybenkiértékelem az új termék sikerességét, a piaci bevezetés alattimarketingkommunikációban felhasznált média csatornákat, illetve összehasonlítoma Rauch marketingkommunikációjának hatékonyságát a konkurencia általalkalmazott módszerekkel.Témaválasztásombankiemelt jelentőségű szempont volt az egészséges táplálkozás, az egészségfenntartása és az immunrendszer erősítése. Emiatt kutatási tevékenységem soránvizsgáltam, hogy az elmúlt három évben, a Covid-19 pandémia alatt az Immunalmárka termékei, milyen fejlődést mutattak a gyümölcslé piacon.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | gyümölcsléelőállítás, koronavírus-járvány (COVID-19), marketingkommunikáció, piaci bevezetés, termék |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:26 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:26 |
Actions (login required)
Tétel nézet |