A fogyasztói igények hatása a parfümiparra

Link Réka Anna (2023) A fogyasztói igények hatása a parfümiparra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Link Anna Réka_A fogyasztói igények hatása a parfümiparra.docx.pdf] PDF
Link Anna Réka_A fogyasztói igények hatása a parfümiparra.docx.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Link Réka Anna külső bírálat.pdf] PDF
Link Réka Anna külső bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (212kB)
[thumbnail of biralati-Link Anna Réka-Marosán-2023.pdf] PDF
biralati-Link Anna Réka-Marosán-2023.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (231kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom célja egy átfogó ismertető és vizsgálat készítése volt a parfümiparról és az illatmarketingről, amiben a fő hangsúlyt a vásárlók véleményének és szokásainak elemzésére fektettem. Ezen kívül a céges kommunikáció és marketing modellek elemzése szintén fontos szerepet tölt be dolgozatomban, mivel a potenciális vásárlók első lépésénél ezen cégek felé a PR és a marketing tölti be a legjelentősebb szerepet.A témáta kommunikáció, a marketing, a CSR és a vásárlói magatartás vonatkozásaiban vizsgálom. Ezek mellett célom volt az is, hogy a 2021-ben a Parfümiparról és illatmarketingről készült TDK munkám kiegészítsem.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Kapcsolatok Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztó(k), gazdaság, kommunikáció, parfümipar, vállalati etika
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:26
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:26

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet