Csatlós Kíra (2023) Az online marketing szerepe egy magyar KKV gyakorlati példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Csatlós Kíra záródolgozat 2023.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (805kB) |
|
PDF
Bírálat Csatlós Kira.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (415kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>A dolgozatom fő témája az online marketing szerepe az emberek és egy magyar KKV életében. Végig vezettem a közösségi oldalak elindulását egészen napjainkig, azok népszerűségét és jelentőségét a vállalkozások életében. További kérdéseim megválaszolására primer kutatást végeztem, online kérdőíves megkérdezés formájában, mely egy kvantitatív nem reprezentatív kutatás. A megkérdezés során arra a hipotézisemre kerestem a választ, hogy azok az emberek, akik online aktívak kevésbé köthetőek le online reklámmal. Ezt a hipotézist a kutatás összegzésekor elfogadtam, hiszen abszolút ez a kijelentés volt megfigyelhető a megkérdezettek körében. Emellett arra is választ kaptam, hogy a megkérdezettek jobban preferálják a videós, érzelmeket megmozgató tartalmakat. </p> <p>A gyakorlati részben a fogadószervezetem, a Garzonszépítők Kft. bemutatását, majd SWOT analízison keresztüli elemzését végeztem el, továbbá megvizsgáltam a jelenleg használt marketing eszközök listáját érintve mind az online, mind az offline eszközöket és végül javaslattételt fogalmaztam meg ezekre vonatkozóan. </p><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | kis- és középvállalkozás - KKV, közösségi média, Offline marketing, online marketing, PPC kampány |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:25 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:25 |
Actions (login required)
Tétel nézet |