Csatlós Kíra (2023) Az online marketing szerepe egy magyar KKV gyakorlati példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Csatlós Kíra záródolgozat 2023.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (805kB) |
|
PDF
Bírálat Csatlós Kira.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (415kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom fő témája az online marketing szerepe azemberek és egy magyar KKV életében. Végig vezettem a közösségi oldalakelindulását egészen napjainkig, azok népszerűségét és jelentőségét avállalkozások életében. További kérdéseim megválaszolására primer kutatástvégeztem, online kérdőíves megkérdezés formájában, mely egy kvantitatív nem reprezentatívkutatás. A megkérdezés során arra a hipotézisemre kerestem a választ, hogy azokaz emberek, akik online aktívak kevésbé köthetőek le online reklámmal. Ezt ahipotézist a kutatás összegzésekor elfogadtam, hiszen abszolút ez a kijelentésvolt megfigyelhető a megkérdezettek körében. Emellett arra is választ kaptam, hogy a megkérdezettek jobban preferálják a videós, érzelmeket megmozgató tartalmakat.A gyakorlati részben a fogadószervezetem, a GarzonszépítőkKft. bemutatását, majd SWOT analízison keresztüli elemzését végeztem el,továbbá megvizsgáltam a jelenleg használt marketing eszközök listáját érintvemind az online, mind az offline eszközöket és végül javaslattételt fogalmaztammeg ezekre vonatkozóan.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | kis- és középvállalkozás - KKV, közösségi média, Offline marketing, online marketing, PPC kampány |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:25 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:25 |
Actions (login required)
Tétel nézet |