Kovács Laura (2023) A területi képviselők munkájának és a marketingkommunikációs mix kapcsolatának bemutatása a Boiron Hungária Kft. gyakorlatában. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Kovács Laura_USW7LW_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. Április 30.. Download (1MB) |
|
PDF
Kovács Laura_USW7LW_nyilatkozat_bizalmas.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (46kB) |
|
PDF
2023. június Kovács Laura mester.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (245kB) |
|
PDF
Kovács Laura_Szakdolgozat bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (82kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomat a gyógyszeripar bemutatásával kezdtem. A gyógyszeripar hazánk egyik legjövedelmezőbb ágazata, magas kutatás-fejlesztési ráfordításokkal és rendkívül magas exporthányaddal. Bemutattam a gyógyszerek csoportosítási lehetőségeit, valamint a gyógyszereket érintő szabályozásokat az Európai Uniós és hazai jogszabályi környezetet is figyelembe véve.Rámutattam, hogy a gyógyszeripari marketingkommunikáció rendkívül széleskörű, és a végfogyasztók mellett a szakmai partnerek, patikusok, orvosok látogatása egyaránt szükséges a vállalat sikeres működéséhez. Míg a patikai megrendelések közvetlenül hatnak egy gyógyszeripari vállalat árbevételére, addig az orvosok és egyéb szakmai partnerek ajánlásuk révén mozgatják a fogyasztói keresletet. A marketingkommunikációs mix megértéséhez előbb bemutattam a marketingkommunikációs eszközök csoportosítási lehetőségeit, majd a mix egyes elemeinek vizsgálatával és gyógyszeripari vonatkozásaival folytattam.A marketingkommunikációs mix megismerése után rátértem a Boiron Hungária Kft. bemutatására. A cég bemutatása után kitértem a területi képviselők munkájára, a munka vonzóságára, valamint bemutattam, milyen komplex lépések sorozatából áll az eladási folyamat.Mélyinterjús kutatásomban a cég területi képviselőivel vizsgáltam az egyes marketingkommunikációs mix elemek alkalmazhatóságát és hatékonyságát a patikai, orvosi és védőnői partnerek körében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | gyógyszeripar, gyógyszermarketing, marketingkommunikáció, marketingkommunikációs mix, üzletkötői munka |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:25 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:25 |
Actions (login required)
Tétel nézet |