A területi képviselők munkájának és a marketingkommunikációs mix kapcsolatának bemutatása a Boiron Hungária Kft. gyakorlatában

Kovács Laura (2023) A területi képviselők munkájának és a marketingkommunikációs mix kapcsolatának bemutatása a Boiron Hungária Kft. gyakorlatában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Kovács Laura_USW7LW_szakdolgozat.pdf] PDF
Kovács Laura_USW7LW_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. Április 30..

Download (1MB)
[thumbnail of Kovács Laura_USW7LW_nyilatkozat_bizalmas.pdf] PDF
Kovács Laura_USW7LW_nyilatkozat_bizalmas.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (46kB)
[thumbnail of 2023. június Kovács Laura mester.pdf] PDF
2023. június Kovács Laura mester.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (245kB)
[thumbnail of Kovács Laura_Szakdolgozat bírálat.pdf] PDF
Kovács Laura_Szakdolgozat bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (82kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomat a gyógyszeripar bemutatásával kezdtem. A gyógyszeripar hazánk egyik legjövedelmezőbb ágazata, magas kutatás-fejlesztési ráfordításokkal és rendkívül magas exporthányaddal. Bemutattam a gyógyszerek csoportosítási lehetőségeit, valamint a gyógyszereket érintő szabályozásokat az Európai Uniós és hazai jogszabályi környezetet is figyelembe véve.Rámutattam, hogy a gyógyszeripari marketingkommunikáció rendkívül széleskörű, és a végfogyasztók mellett a szakmai partnerek, patikusok, orvosok látogatása egyaránt szükséges a vállalat sikeres működéséhez. Míg a patikai megrendelések közvetlenül hatnak egy gyógyszeripari vállalat árbevételére, addig az orvosok és egyéb szakmai partnerek ajánlásuk révén mozgatják a fogyasztói keresletet. A marketingkommunikációs mix megértéséhez előbb bemutattam a marketingkommunikációs eszközök csoportosítási lehetőségeit, majd a mix egyes elemeinek vizsgálatával és gyógyszeripari vonatkozásaival folytattam.A marketingkommunikációs mix megismerése után rátértem a Boiron Hungária Kft. bemutatására. A cég bemutatása után kitértem a területi képviselők munkájára, a munka vonzóságára, valamint bemutattam, milyen komplex lépések sorozatából áll az eladási folyamat.Mélyinterjús kutatásomban a cég területi képviselőivel vizsgáltam az egyes marketingkommunikációs mix elemek alkalmazhatóságát és hatékonyságát a patikai, orvosi és védőnői partnerek körében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: gyógyszeripar, gyógyszermarketing, marketingkommunikáció, marketingkommunikációs mix, üzletkötői munka
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:25
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet