Közösségi média oldalak, influencer marketing legújabb tendenciái

Gál Renáta (2023) Közösségi média oldalak, influencer marketing legújabb tendenciái. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Biralat_Gal_Renata.pdf] PDF
Biralat_Gal_Renata.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (215kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;">Dolgozatom célja bemutatni a közösségi médiumokat, és az influencer marketing legújabb tendenciáit. Ennek részletes és eredményes megértése érdekében, bemutatásra kerül az internet kialakulása, és eltérő helyzete, az adott országokban. Valamint egy fejezet erejéig megismerésre kerülnek, az alapvető marketing tudnivalók, amik összefüggésbe kerülnek az influencer tevékenységgel. Továbbá, ismertetem a legjelentősebb social média platformokat, a Facebookot, Youtubeot, Instagramot és Tiktokot. A főszerepben természetesen a Tiktok mellett, az influencerek lesznek. Az ő helyzetüket számos szempontból megvizsgáljuk, így megismerve létüket. Végül pedig lezárásképpen, a mesterséges intelligenciáról lesz szó, néhány mondatban.</p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Harsányi Dávid
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: átalakulás, influencer, közösségi média, marketing, Tiktok
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:25
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet