Gál Renáta (2023) Közösségi média oldalak, influencer marketing legújabb tendenciái. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
SZAKDOLGOZAT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Biralat_Gal_Renata.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (215kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom célja bemutatni a közösségi médiumokat, és az influencer marketing legújabb tendenciáit. Ennek részletes és eredményes megértése érdekében, bemutatásra kerül az internet kialakulása, és eltérő helyzete, az adott országokban. Valamint egy fejezet erejéig megismerésre kerülnek, az alapvető marketing tudnivalók, amik összefüggésbe kerülnek az influencer tevékenységgel. Továbbá, ismertetem a legjelentősebb social média platformokat, a Facebookot, Youtubeot, Instagramot és Tiktokot. A főszerepben természetesen a Tiktok mellett, az influencerek lesznek. Az ő helyzetüket számos szempontból megvizsgáljuk, így megismerve létüket. Végül pedig lezárásképpen, a mesterséges intelligenciáról lesz szó, néhány mondatban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | átalakulás, influencer, közösségi média, marketing, Tiktok |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:25 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:25 |
Actions (login required)
Tétel nézet |