Stadler Bence (2023) Magyarországi vezető sörgyárak márkastratégiája. Faculty of International Management and Business.
PDF
Magyarországi vezető sörgyárak márkastratégiája.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (2MB) |
|
PDF
Stadler Bence.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (892kB) |
|
PDF
Stadler Bence_Biralati-szempontok-kulso-biralo-alapkepzes.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (220kB) |
Abstract
Dolgozatombana Magyarország piacvezető sörgyárainak vizsgáltam a márkastratégiáját, valaminthasonlítottam össze termékeiket a marketingmix (4P), azaz a termékpolitika,árpolitika, értékesítési politika és reklámpolitika alapján. A vizsgáltsörgyárak között megtalálható a Borsodi Sörgyár Kft, a Heineken Hungaria SörgyárakZrt. és a Dreher Sörgyárak Zrt. Arra voltam kíváncsi, hogy az egyes sörgyárak,hogyan alakítják márkáinak életét, hogyan építik, hogyan erősítik a márkátés milyen módon juttatják el fogyasztóik számára, valamint milyen hatással volta márkákra a 2020 tavaszán Magyarországot is elérő koronavírus járvány, majd azenergia és alapanyagárak növekedése és milyen módon sikerült megoldaniuk ajárvány és a márka okozta nehézségeket.
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of International Management and Business
Department
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | árpolitika, értékesítési politika, márka, márkastratégia, reklámpolitika, termékpolitika |
SWORD Depositor: | Archive User |
Depositing User: | Archive User |
Date Deposited: | 2023. Sep. 07. 14:25 |
Last Modified: | 2023. Sep. 07. 14:25 |
Actions (login required)
View Item |