Magyarországi vezető sörgyárak márkastratégiája

Stadler Bence (2023) Magyarországi vezető sörgyárak márkastratégiája. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of Magyarországi vezető sörgyárak márkastratégiája.pdf] PDF
Magyarországi vezető sörgyárak márkastratégiája.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (2MB)
[thumbnail of Stadler Bence.pdf] PDF
Stadler Bence.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (892kB)
[thumbnail of Stadler Bence_Biralati-szempontok-kulso-biralo-alapkepzes.pdf] PDF
Stadler Bence_Biralati-szempontok-kulso-biralo-alapkepzes.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (220kB)

Abstract

Dolgozatombana Magyarország piacvezető sörgyárainak vizsgáltam a márkastratégiáját, valaminthasonlítottam össze termékeiket a marketingmix (4P), azaz a termékpolitika,árpolitika, értékesítési politika és reklámpolitika alapján. A vizsgáltsörgyárak között megtalálható a Borsodi Sörgyár Kft, a Heineken Hungaria SörgyárakZrt. és a Dreher Sörgyárak Zrt. Arra voltam kíváncsi, hogy az egyes sörgyárak,hogyan alakítják márkáinak életét, hogyan építik, hogyan erősítik a márkátés milyen módon juttatják el fogyasztóik számára, valamint milyen hatással volta márkákra a 2020 tavaszán Magyarországot is elérő koronavírus járvány, majd azenergia és alapanyagárak növekedése és milyen módon sikerült megoldaniuk ajárvány és a márka okozta nehézségeket.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: árpolitika, értékesítési politika, márka, márkastratégia, reklámpolitika, termékpolitika
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2023. Sep. 07. 14:25
Last Modified: 2023. Sep. 07. 14:25

Actions (login required)

View Item View Item