A dm Drogerie Markt Kft. online marketingjének és applikációjának elemzése

Szeles Dorottya Ilona (2023) A dm Drogerie Markt Kft. online marketingjének és applikációjának elemzése. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Szakdolgozat-Szeles-Dorottya_dm_nyilatkozattal (1).pdf] PDF
Szakdolgozat-Szeles-Dorottya_dm_nyilatkozattal (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. Április 18..

Download (1MB)
[thumbnail of Bizalmas ny..pdf] PDF
Bizalmas ny..pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (348kB)
[thumbnail of Szeles Dorottya PVÁ.pdf] PDF
Szeles Dorottya PVÁ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (481kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;">Szakdolgozatomban a dm Drogerie Markt Kft. online marketingjét, marketingkommunikációját ismertetem, valamint az általam választott vállalat alkalmazását és annak fő eszközeit, vásárlásösztönző tulajdonságait mérem fel.&nbsp;Kutatásaim során részletesen elemzem a vállalat online-, és szolgáltatásmarketingjét, hogy megkapjam fő kérdéseimre a választ: elég fejlett és naprakész az általam vizsgált vállalat online marketingje ahhoz, hogy tudja követni a hirtelen változásokat a piacon? Megfelelően kezelhető a dm applikációja? Felhasználóbarát a dm App? Ezen területek vizsgálatát elsősorban a 7P marketing mix modellen keresztül kezdtem el. Szekunder kutatásaim következő lépéseként elemzem a konkurens cégek által használt applikációkat, hűségprogramokat és vásárlásösztönzési opciókat.&nbsp;SWOT elemzés keretein belül a Dm Drogerie Markt Kft. új alkalmazását is megvizsgálom, hogy többet tudjak meg a szervezet által működtetett alkalmazásról. Mindezek mellett primer kutatással, kérdőív révén felmérem az alkalmazást használó vevői kör felépítését demográfiai összetétel alapján, valamint kitérek az applikációt használók véleményére, hogy megtudjam mik a pozitívumai, valamint negatívumai az applikációnak.<br></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 21. század, 7P modell, alkalmazás(ok), online marketing, SWOT-elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:25
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet