A marketingstratégiák hatékonyságának elemzése a belföldi és külföldi utazások népszerűsítésében

Bóta Áron (2023) A marketingstratégiák hatékonyságának elemzése a belföldi és külföldi utazások népszerűsítésében. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of A MARKETINGSTRATÉGIÁK HATÉKONYSÁGÁNAK ELEMZÉSE A BELFÖLDI ÉS KÜLFÖLDI UTAZÁSOK NÉPSZERŰSÍTÉSÉBEN .pdf] PDF
A MARKETINGSTRATÉGIÁK HATÉKONYSÁGÁNAK ELEMZÉSE A BELFÖLDI ÉS KÜLFÖLDI UTAZÁSOK NÉPSZERŰSÍTÉSÉBEN .pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (877kB)
[thumbnail of Bóta Áron_biralati-szempontok-belso-biralo-FOSZK.pdf] PDF
Bóta Áron_biralati-szempontok-belso-biralo-FOSZK.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (236kB)

Absztrakt (kivonat)

A záródolgozatom bemutatja a turizmusban lévő marketingstratégiákat és azoknak hatékonyságát. A dolgozat első felében a turizmus és a turizmusmarketing történetéről és fejlődéséről van szó. Ezek után az itthoni utazási trendeket és a nemzetközi turizmus helyzetét vizsgáltam a ksh és az unwto adatai alapján. Következő lépésben ismertettem hipotéziseimet, amelyet a kutatás kiértékelése követetett. A kutatás után javaslatokat tettem, amelyekkel lehetne növelni a stratégiák sikerességét. A dolgozatomat pedig összegzéssel zártam, amely tartalmaz minden lényeges információt a dolgozatról.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: business marketing, internetmarketing, kutatások, primer vizsgálatok, turizmus, utazás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:25
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet