Bóta Áron (2023) A marketingstratégiák hatékonyságának elemzése a belföldi és külföldi utazások népszerűsítésében. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
A MARKETINGSTRATÉGIÁK HATÉKONYSÁGÁNAK ELEMZÉSE A BELFÖLDI ÉS KÜLFÖLDI UTAZÁSOK NÉPSZERŰSÍTÉSÉBEN .pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (877kB) |
|
PDF
Bóta Áron_biralati-szempontok-belso-biralo-FOSZK.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (236kB) |
Absztrakt (kivonat)
A záródolgozatom bemutatja a turizmusban lévő marketingstratégiákat és azoknak hatékonyságát. A dolgozat első felében a turizmus és a turizmusmarketing történetéről és fejlődéséről van szó. Ezek után az itthoni utazási trendeket és a nemzetközi turizmus helyzetét vizsgáltam a ksh és az unwto adatai alapján. Következő lépésben ismertettem hipotéziseimet, amelyet a kutatás kiértékelése követetett. A kutatás után javaslatokat tettem, amelyekkel lehetne növelni a stratégiák sikerességét. A dolgozatomat pedig összegzéssel zártam, amely tartalmaz minden lényeges információt a dolgozatról.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | business marketing, internetmarketing, kutatások, primer vizsgálatok, turizmus, utazás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:25 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:25 |
Actions (login required)
Tétel nézet |