Vitéz Lotti (2023) Marketingkommunikáció és online marketing tevékenységek a pizza készítés világában. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Marketingkommunikáció és online marketing tevékenységek a pizza készítés világában.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Vitéz Lotti.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (215kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom első részében szeretném bemutatni a témámhoz kapcsolódó alapokat, megismertetni a marketingtevékenység fontosabb szakaszait, és azt, hogy milyen feltételekre van szüksége egy cégnek a kedvező reklámozáshoz. Ehhez Harsányi Dávid és Fazekas Ildikó könyvét használtam. Ezt követően bemutatom a gyakorlati helyemet részletesebben, annak érdekében, hogy könnyebben végig vezethessem a hipotéziseimet.A következő szakaszban bizonyítanám az online jelenlét fontosságát, és az ehhez használt eszközöket. Ezek után kifejtem a szakmában alkalmazott módszereket és algoritmusokat, majd elemzem a szekunder és primer kutatásomat. Végezetül teszek pár javaslatot annak érdekében, hogy segítsem a Pizza Hut márka marketing tevékenységeit.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, fogyasztó(k), marketingcsatorna, marketingkommunikáció, online marketing, pizza, Pizza Hut |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:25 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:25 |
Actions (login required)
Tétel nézet |