Marketingkommunikáció és online marketing tevékenységek a pizza készítés világában

Vitéz Lotti (2023) Marketingkommunikáció és online marketing tevékenységek a pizza készítés világában. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Marketingkommunikáció és online marketing tevékenységek a pizza készítés világában.pdf] PDF
Marketingkommunikáció és online marketing tevékenységek a pizza készítés világában.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Vitéz Lotti.pdf] PDF
Vitéz Lotti.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (215kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom első részében szeretném bemutatni a témámhoz kapcsolódó alapokat, megismertetni a marketingtevékenység fontosabb szakaszait, és azt, hogy milyen feltételekre van szüksége egy cégnek a kedvező reklámozáshoz. Ehhez Harsányi Dávid és Fazekas Ildikó könyvét használtam. Ezt követően bemutatom a gyakorlati helyemet részletesebben, annak érdekében, hogy könnyebben végig vezethessem a hipotéziseimet.A következő szakaszban bizonyítanám az online jelenlét fontosságát, és az ehhez használt eszközöket. Ezek után kifejtem a szakmában alkalmazott módszereket és algoritmusokat, majd elemzem a szekunder és primer kutatásomat. Végezetül teszek pár javaslatot annak érdekében, hogy segítsem a Pizza Hut márka marketing tevékenységeit.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 7P modell, fogyasztó(k), marketingcsatorna, marketingkommunikáció, online marketing, pizza, Pizza Hut
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:25
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet