Puskás Dalma Tamara (2023) Vállalati arculat és imázs szerepe a marketingben reklámdekorációs eszközökön keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Záródolgozat - Puskás Dalma Tamara - Vállalati arculat és image szerepe a marketingben reklámdekorációs eszközökön keresztül.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (790kB) |
|
PDF
Bírálati lap_Puskás Dalma Tamara ZZP769.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (219kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p><span lang="en" xml:lang="en">Szakdolgozatom témája a vállalati arculat és imázs szerepe a marketingben a reklámdekorációs kivitelezéseken és gerilla marketing eszközökön keresztül. Napjainkban egyre nagyobb szerepe van a social medianak és az online jelenlétnek az image létrehozásában, mégis továbbra is kifejezetten lényeges a vállalat üzenetének fizikai térben való kommunikálása. Első sorban a kreativitás fogalmát, majd az arculat és image szerepét szeretném feltárni, ami nélkülözhetetlen a marketing tervek készítése során. Ezt követően szeretném bemutatni az ATL, BTL és TTL eszközöket, majd különböző reklámdekorációs és gerilla marketing eszközök hatékonyságát. </span></p> <p><span lang="en" xml:lang="en">Feltárom a különböző beltéri- és kültéri reklámhordozó felületek fontosságát és az arculati elemek kreatív felhasználásának szerepét is vizsgálom.</span></p> <p><span lang="en" xml:lang="en">Azért választottam ezt a témát, mert fontosnak tartom a vizualitást, megjelenést, ugyanis külső szemlélőként ez az első érzékelhető jelenség, amivel találkozunk. Kifejezetten lényeges ennek a képnek az egységes és megfelelő kialakítása marketing stratégia szempontjából fizikai- és online térben. Ezek a vizuális tényezők, képi üzenetek befolyásolják az ízlést, illetve nagy hatással vannak a véleményformálásra. Egyre változatosabb megoldással találkozunk a fizikai térben is, főleg az online jelenlét erős növekedése átvette a fogyasztók figyelmét, így ezáltal az utcai felületeken, bevásárlóközpontokban is sokkal több a kommunikációs zaj. Reklámdekorációs megoldásokban nagyobb teret kapnak azok a kivitelezések, amelyek meglepőek, váratlanok, nem szokványosak vagy pont a minimalista, letisztult hozzáállással lesznek figyelemfelkeltőek. </span></p> <p><span lang="en" xml:lang="en">Szakdolgozatomban azt a tézist kutatom, hogy a vásárlói döntést jelentősen befolyásolja az adott vállalat, márka vagy szolgáltatás imázsa és ezáltal nagy szerepet játszik a vásárlói élmény nyomdai, fizikai reklámhordozókon keresztül.</span></p><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | arculat - image, arculattervezés, kreativitás, marketingeszközök, marketingkommunikáció, reklámeszközök, vállalati marketing stratégiák |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:25 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:25 |
Actions (login required)
Tétel nézet |