Puskás Dalma Tamara (2023) Vállalati arculat és imázs szerepe a marketingben reklámdekorációs eszközökön keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Záródolgozat - Puskás Dalma Tamara - Vállalati arculat és image szerepe a marketingben reklámdekorációs eszközökön keresztül.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (790kB) |
|
PDF
Bírálati lap_Puskás Dalma Tamara ZZP769.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (219kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témája a vállalatiarculat és imázs szerepe a marketingben a reklámdekorációs kivitelezéseken ésgerilla marketing eszközökön keresztül. Napjainkban egyre nagyobb szerepe van asocial medianak és az online jelenlétnek az image létrehozásában, mégistovábbra is kifejezetten lényeges a vállalat üzenetének fizikai térben valókommunikálása. Első sorban a kreativitás fogalmát, majd az arculat és imageszerepét szeretném feltárni, ami nélkülözhetetlen a marketing tervek készítésesorán. Ezt követően szeretném bemutatni az ATL, BTL és TTL eszközöket, majdkülönböző reklámdekorációs és gerilla marketing eszközök hatékonyságát. Feltárom a különböző beltéri- éskültéri reklámhordozó felületek fontosságát és az arculati elemek kreatívfelhasználásának szerepét is vizsgálom.Azért választottam ezt a témát, mertfontosnak tartom a vizualitást, megjelenést, ugyanis külső szemlélőként ez azelső érzékelhető jelenség, amivel találkozunk. Kifejezetten lényeges ennek aképnek az egységes és megfelelő kialakítása marketing stratégia szempontjábólfizikai- és online térben. Ezek avizuális tényezők, képi üzenetek befolyásolják az ízlést, illetve nagy hatássalvannak a véleményformálásra. Egyre változatosabb megoldással találkozunk afizikai térben is, főleg az online jelenlét erős növekedése átvette afogyasztók figyelmét, így ezáltal az utcai felületeken, bevásárlóközpontokban issokkal több a kommunikációs zaj. Reklámdekorációs megoldásokban nagyobb teretkapnak azok a kivitelezések, amelyek meglepőek, váratlanok, nem szokványosakvagy pont a minimalista, letisztult hozzáállással lesznek figyelemfelkeltőek. Szakdolgozatomban azt a tézistkutatom, hogy a vásárlói döntést jelentősen befolyásolja az adott vállalat,márka vagy szolgáltatás imázsa és ezáltal nagy szerepet játszik a vásárlóiélmény nyomdai, fizikai reklámhordozókon keresztül.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | arculat - image, arculattervezés, kreativitás, marketingeszközök, marketingkommunikáció, reklámeszközök, vállalati marketing stratégiák |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:25 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:25 |
Actions (login required)
Tétel nézet |