A Milka marketingstratégiája és magyarországi fogyasztása

Dani Patrik (2023) A Milka marketingstratégiája és magyarországi fogyasztása. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Záródolgozat végleges.pdf] PDF
Záródolgozat végleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (675kB)
[thumbnail of Dani Patrik_biralati-szempontok-belso-biralo-FOSZK.pdf] PDF
Dani Patrik_biralati-szempontok-belso-biralo-FOSZK.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (232kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban bemutatom a Milka csokoládé vállalatnak a markentingstratégiáját. Ezen belül végeztem STEEP- elemzést, SWOT-analízist és BCG-mátrixot is készítettem. Elemeztem a környezettudatosságot a vállalatnál, emellett kitértem a Cocoa Life és a Milka kapcsolatára is. Dolgozatom második fő részében a magyarországi fogyasztást taglaltam, amiből megállapítható volt, hogy a 8-14 éves korosztály a legnépszerűbb Magyarországon. Dolgozatom zárásaként összegeztem a dolgozatom fő eseményeit, illetve javaslattéttelt is készíttem, hogy az én szememben miben fejlődhetne még a cég a bevétel és az imázs növelése érdekében.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 4P elemzés, hazai fogyasztás, marketing, marketingstratégiák, Milka csokoládé
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:25
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet