Dani Patrik (2023) A Milka marketingstratégiája és magyarországi fogyasztása. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Záródolgozat végleges.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (675kB) |
|
PDF
Dani Patrik_biralati-szempontok-belso-biralo-FOSZK.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (232kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban bemutatom a Milka csokoládé vállalatnak a markentingstratégiáját. Ezen belül végeztem STEEP- elemzést, SWOT-analízist és BCG-mátrixot is készítettem. Elemeztem a környezettudatosságot a vállalatnál, emellett kitértem a Cocoa Life és a Milka kapcsolatára is. Dolgozatom második fő részében a magyarországi fogyasztást taglaltam, amiből megállapítható volt, hogy a 8-14 éves korosztály a legnépszerűbb Magyarországon. Dolgozatom zárásaként összegeztem a dolgozatom fő eseményeit, illetve javaslattéttelt is készíttem, hogy az én szememben miben fejlődhetne még a cég a bevétel és az imázs növelése érdekében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 4P elemzés, hazai fogyasztás, marketing, marketingstratégiák, Milka csokoládé |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:25 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:25 |
Actions (login required)
Tétel nézet |