Göblyös-Lukács Henrietta (2023) A Netflix kríziskommunikációja. Külkereskedelmi Kar.
PDF
A Netflix kríziskommunikációja.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (505kB) |
|
PDF
Göblyös-Lukács H_OK_PDF.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (131kB) |
|
PDF
Goblyos_Lukacs_Henrietta_Netflix.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (252kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom témája, hogy a folyamatos botrányok övezteNetflixnek csökken-e a népszerűsége a többi streaming szolgáltatóvalszemben.Úgy gondolom, a fogyasztók számára fontos, milyenértékeket képviselnek az általuk támogatott szolgáltatók és pozitív szerepüklegyen a társadalmi felelősségvállalásban. Ennek ellenére a Netflix sokszorbotlik bele társadalmilag érzékeny témákba, ami befolyásolhatja a hírnevét ésveszélyeztetheti a szolgáltató vezetői szerepét a streamingpiacon. Első körben háromkiválasztott botrányt elemeztem, milyen szakaszai voltak, valamint hogyankezelte a Netflix ezeket az eseteket. A második körben egy kérdőívetkészítettem a Budapesti Gazdasági Egyetem hallgatói körében, hogy felmérjem azitthoni tapasztalatokat és fogyasztói szokásokat, ezekből az adatokból vontam le a következtetéseimet.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | cancel culture, hírnév, kríziskommunikáció, netflix, streaming, társadalmi mozgalmak |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:25 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:25 |
Actions (login required)
Tétel nézet |