Lenovo marketingstratégiájának elemzése

Bognár Boglárka (2023) Lenovo marketingstratégiájának elemzése. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of Lenovo marketinstratégiájának elemzése.pdf] PDF
Lenovo marketinstratégiájának elemzése.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (980kB)
[thumbnail of Bognár Boglárka - szakdolgozat bírálat.pdf] PDF
Bognár Boglárka - szakdolgozat bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (159kB)
[thumbnail of Bognár Boglárka.pdf] PDF
Bognár Boglárka.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (620kB)

Abstract

Azért ezt a témát választottam, mertremekül egybe öleli a jelenlegi munkahelyemet, illetve tanulmányaimat. Mindigis érdekelt a marketing és a reklámok világa, véleményem szerint én vagyok azegyetlen, aki nem kapcsol el, vagy nem görget tovább egy-egy reklám láttán. Ezaz érdeklődés már nagyon régen kialakult bennem, viszont sosem tudtam igazán,mivel folytassam tanulmányaimat középiskola után, míg rá nem jöttem, engem amarketing az, ami igazán érdekel. Útközben kaptam egy állás lehetőséget egy cégnél,mint adminisztrátor, és nagyon megfogott a multik világa is. Nagyon sokszínű,pörgős munka. A szakdolgozati témaválasztásom szakterületét illetőenegyértelműen befolyásolt az érdeklődés a nagy cégek marketingstratégiája iránt,és inspirált a tanulmányaim során megszerzett ismeretanyag. Napi szinten találkozhattam ésismerhettem meg a különféle értékesítési csatornákat, különböző reklám ésmarketing fogásokat, a cég által használt széles körű értékesítést ösztönzőtechnikákat. Betekintést kaptam abba, hogy milyen nagy csapatmunka kell ahhoz,hogy a vásárlók nap, mint nap pozitív visszajelzéssel legyenek felénk.A Lenovo, mint világvezető IT cég,számos vetélytárssal rendelkezik, tehát folyamatosan új fejlesztésekre ésötletekre van szüksége, hogy jelenlegi helyzetét a piacon, és pozíciójátmegtartsa, valamint bővíteni tudja.Az egyre inkább megjelenő vetélytársakés a piacon lévő konkurencia élénkülése miatt egyre döntőbb, hogy a Lenovovigyázzon a piaci státuszára, valamint a vásárlóinak az elégedettségére. Ahhoz,hogy egy vállalat ezt minél inkább valóra tudja váltani fontos, hogy ismerje afogyasztók gondolatait, véleményét. Ezt a legegyszerűbben felmérésekkel,kutatással érheti el.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: 4p, Lenovo, marketing, multinacionális vállalatok, piac
SWORD Depositor: User Archive
Depositing User: User Archive
Date Deposited: 2023. Sep. 07. 14:25
Last Modified: 2023. Sep. 07. 14:25

Actions (login required)

View Item View Item