Lenovo marketingstratégiájának elemzése

Bognár Boglárka (2023) Lenovo marketingstratégiájának elemzése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Lenovo marketinstratégiájának elemzése.pdf] PDF
Lenovo marketinstratégiájának elemzése.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (980kB)
[thumbnail of Bognár Boglárka - szakdolgozat bírálat.pdf] PDF
Bognár Boglárka - szakdolgozat bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (159kB)
[thumbnail of Bognár Boglárka.pdf] PDF
Bognár Boglárka.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (620kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p></p><p>Azért ezt a témát választottam, mert remekül egybe öleli a jelenlegi munkahelyemet, illetve tanulmányaimat. Mindig is érdekelt a marketing és a reklámok világa, véleményem szerint én vagyok az egyetlen, aki nem kapcsol el, vagy nem görget tovább egy-egy reklám láttán. Ez az érdeklődés már nagyon régen kialakult bennem, viszont sosem tudtam igazán, mivel folytassam tanulmányaimat középiskola után, míg rá nem jöttem, engem a marketing az, ami igazán érdekel. Útközben kaptam egy állás lehetőséget egy cégnél, mint adminisztrátor, és nagyon megfogott a multik világa is. Nagyon sokszínű, pörgős munka. A szakdolgozati témaválasztásom szakterületét illetően egyértelműen befolyásolt az érdeklődés a nagy cégek marketingstratégiája iránt, és inspirált a tanulmányaim során megszerzett ismeretanyag. </p> <p>Napi szinten találkozhattam és ismerhettem meg a különféle értékesítési csatornákat, különböző reklám és marketing fogásokat, a cég által használt széles körű értékesítést ösztönző technikákat. Betekintést kaptam abba, hogy milyen nagy csapatmunka kell ahhoz, hogy a vásárlók nap, mint nap pozitív visszajelzéssel legyenek felénk.</p> <p>A Lenovo, mint világvezető IT cég, számos vetélytárssal rendelkezik, tehát folyamatosan új fejlesztésekre és ötletekre van szüksége, hogy jelenlegi helyzetét a piacon, és pozícióját megtartsa, valamint bővíteni tudja.</p> <p>Az egyre inkább megjelenő vetélytársak és a piacon lévő konkurencia élénkülése miatt egyre döntőbb, hogy a Lenovo vigyázzon a piaci státuszára, valamint a vásárlóinak az elégedettségére. Ahhoz, hogy egy vállalat ezt minél inkább valóra tudja váltani fontos, hogy ismerje a fogyasztók gondolatait, véleményét. Ezt a legegyszerűbben felmérésekkel, kutatással érheti el.</p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kun Enikő
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Totth Gedeon
Belső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 4p, Lenovo, marketing, multinacionális vállalatok, piac
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:25
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet