Bognár Boglárka (2023) Lenovo marketingstratégiájának elemzése. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Lenovo marketinstratégiájának elemzése.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (980kB) |
|
PDF
Bognár Boglárka - szakdolgozat bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (159kB) |
|
PDF
Bognár Boglárka.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (620kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p></p><p>Azért ezt a témát választottam, mert remekül egybe öleli a jelenlegi munkahelyemet, illetve tanulmányaimat. Mindig is érdekelt a marketing és a reklámok világa, véleményem szerint én vagyok az egyetlen, aki nem kapcsol el, vagy nem görget tovább egy-egy reklám láttán. Ez az érdeklődés már nagyon régen kialakult bennem, viszont sosem tudtam igazán, mivel folytassam tanulmányaimat középiskola után, míg rá nem jöttem, engem a marketing az, ami igazán érdekel. Útközben kaptam egy állás lehetőséget egy cégnél, mint adminisztrátor, és nagyon megfogott a multik világa is. Nagyon sokszínű, pörgős munka. A szakdolgozati témaválasztásom szakterületét illetően egyértelműen befolyásolt az érdeklődés a nagy cégek marketingstratégiája iránt, és inspirált a tanulmányaim során megszerzett ismeretanyag. </p> <p>Napi szinten találkozhattam és ismerhettem meg a különféle értékesítési csatornákat, különböző reklám és marketing fogásokat, a cég által használt széles körű értékesítést ösztönző technikákat. Betekintést kaptam abba, hogy milyen nagy csapatmunka kell ahhoz, hogy a vásárlók nap, mint nap pozitív visszajelzéssel legyenek felénk.</p> <p>A Lenovo, mint világvezető IT cég, számos vetélytárssal rendelkezik, tehát folyamatosan új fejlesztésekre és ötletekre van szüksége, hogy jelenlegi helyzetét a piacon, és pozícióját megtartsa, valamint bővíteni tudja.</p> <p>Az egyre inkább megjelenő vetélytársak és a piacon lévő konkurencia élénkülése miatt egyre döntőbb, hogy a Lenovo vigyázzon a piaci státuszára, valamint a vásárlóinak az elégedettségére. Ahhoz, hogy egy vállalat ezt minél inkább valóra tudja váltani fontos, hogy ismerje a fogyasztók gondolatait, véleményét. Ezt a legegyszerűbben felmérésekkel, kutatással érheti el.</p><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 4p, Lenovo, marketing, multinacionális vállalatok, piac |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:25 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:25 |
Actions (login required)
Tétel nézet |