Markovics Tamás (2023) Szállodai backoffice tevékenységek és a Museum Hotel Budapest elemzése marketing szemszögből. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
ZÁRÓDOLGOZAT - Markovics Tamás FTT7N9.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (815kB) |
|
PDF
Markovics Tamás_biralati-szempontok-belso-biralo.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (272kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatomban először a vezetői összefoglaló leírja, hogy miért is ezt a témát választottam, a hipotézist valamint a dolgozat tartalmát röviden. A második fejezetben a szálloda működését segítő cégek kerülnek bemutatásra, név szerint a Next kft. és a Solvatory Kft.. A következő fejezetben a szakmai gyakorlatom helyszínét, a Museum Hotel Budapestet mutatom be és ebben a fejezetben megtalálható a szálloda SWOT és 7P elemzése is. A backoffice kifejtése előtt szó esik a frontoffice-ról is, ugyanis elengedhetetlen része a szolgáltatásnak ugyan úgy mint a háttériroda. Az ötödik fejezet témája a backoffice tevékenységek, azon belül is a szállodai backoffice, továbbá a front- és backoffice kapcsolata. A hatodik fejezetben egy általam végzett kvantitatív kutatás eredményeinek bemutatására kerül sor, ahol is azt vizsgáltam, hogy az emberek mennyire vannak tisztában a backoffice feladataival és mennyire gondolják azt fontosnak a szolgáltatáson belül. Az utolsó fejezetben a dolgozat összegzése olvasható, valamint a témához kapcsolódó javaslatom. A dolgozat végén megtalálható az irodalomjegyzék és a kérdőív melléklete is.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | backoffice, marketing mix, SWOT-elemzés, szállodák, Szolgáltatás marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:25 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:25 |
Actions (login required)
Tétel nézet |