A borkultúra és a bormarketing kapcsolata

Varga László Bence (2023) A borkultúra és a bormarketing kapcsolata. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Borkultúra és Bormarketing kapcsolata_Varga László Bence_BX3L4B.pdf] PDF
Borkultúra és Bormarketing kapcsolata_Varga László Bence_BX3L4B.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (679kB)
[thumbnail of Varga Bence László.pdf] PDF
Varga Bence László.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (628kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align: left;"></p><p>A bor kultúrája általában a borfogyasztással, az ízleléssel és az élvezettel kapcsolódik össze, és ezeknek az élményeknek a megosztására és megvitatására épül. A bor kultúrája kiterjed azokra a szokásokra és hagyományokra is, amelyek az egyes borvidékekhez, borászatokhoz és bortípusokhoz kapcsolódnak. A bor kultúrája nagy hatással van a bormarketingre, mivel az embereknek sokszor az a fontos, hogy a bort ne csak fogyasszák, hanem meg is értsék. A bormarketingben fontos szerepet játszik a borok története, azok az ízjegyek, amelyeket az adott bor jellemzően hordoz magában, valamint a borkultúrához kapcsolódó hagyományok és szokások bemutatása.</p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Totth Gedeon
Belső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: bor, borkultúra, bormarketing, marketingeszközök, marketingkommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:25
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet