Varga László Bence (2023) A borkultúra és a bormarketing kapcsolata. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Borkultúra és Bormarketing kapcsolata_Varga László Bence_BX3L4B.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (679kB) |
|
PDF
Varga Bence László.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (628kB) |
Absztrakt (kivonat)
A bor kultúrájaáltalában a borfogyasztással, az ízleléssel és az élvezettel kapcsolódik össze,és ezeknek az élményeknek a megosztására és megvitatására épül. A bor kultúrájakiterjed azokra a szokásokra és hagyományokra is, amelyek az egyesborvidékekhez, borászatokhoz és bortípusokhoz kapcsolódnak. A bor kultúrájanagy hatással van a bormarketingre, mivel az embereknek sokszor az a fontos,hogy a bort ne csak fogyasszák, hanem meg is értsék. A bormarketingben fontosszerepet játszik a borok története, azok az ízjegyek, amelyeket az adott borjellemzően hordoz magában, valamint a borkultúrához kapcsolódó hagyományok ésszokások bemutatása.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | bor, borkultúra, bormarketing, marketingeszközök, marketingkommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:25 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:25 |
Actions (login required)
Tétel nézet |