A borkultúra és a bormarketing kapcsolata

Varga László Bence (2023) A borkultúra és a bormarketing kapcsolata. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Borkultúra és Bormarketing kapcsolata_Varga László Bence_BX3L4B.pdf] PDF
Borkultúra és Bormarketing kapcsolata_Varga László Bence_BX3L4B.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (679kB)
[thumbnail of Varga Bence László.pdf] PDF
Varga Bence László.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (628kB)

Absztrakt (kivonat)

A bor kultúrájaáltalában a borfogyasztással, az ízleléssel és az élvezettel kapcsolódik össze,és ezeknek az élményeknek a megosztására és megvitatására épül. A bor kultúrájakiterjed azokra a szokásokra és hagyományokra is, amelyek az egyesborvidékekhez, borászatokhoz és bortípusokhoz kapcsolódnak. A bor kultúrájanagy hatással van a bormarketingre, mivel az embereknek sokszor az a fontos,hogy a bort ne csak fogyasszák, hanem meg is értsék. A bormarketingben fontosszerepet játszik a borok története, azok az ízjegyek, amelyeket az adott borjellemzően hordoz magában, valamint a borkultúrához kapcsolódó hagyományok ésszokások bemutatása.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: bor, borkultúra, bormarketing, marketingeszközök, marketingkommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:25
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet