Női sztereotípiák a szépségipari reklámokban

Dimic Igor (2023) Női sztereotípiák a szépségipari reklámokban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Női sztereotípiák a szépségipari reklámokban.pdf] PDF
Női sztereotípiák a szépségipari reklámokban.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Belső_Bírálat_Dimic Igor.pdf] PDF
Belső_Bírálat_Dimic Igor.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)
[thumbnail of BGE-Külső bírálat-DI-SzK-szign.pdf] PDF
BGE-Külső bírálat-DI-SzK-szign.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (314kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom fő témája a sztereotípiák bemutatása éshatásai a szépségipari reklámokban női szemszögből nézve. Kutatásomban arravagyok kíváncsi, hogy a reklámokban előforduló beskatulyázás, a tipikus nőikarakterek felhasználása újra és újra képes-e átformálni a nők önértékelését éskésztetését arra, hogy megvásárolják ezeket a termékeket.A sztereotípiákalkalmazása ezekben a reklámokban kialakíthat egy torz világnézetet bennünk,ami képes lehet elhitetni a nézővel, hogy a reklámban történtek valós értékeketszimbolizálnak. Kutatásom központjában a szépségipari reklámokra helyezkednek,fókuszban a reklámokban feltűnő női jellemek negatív hatásai a fogyasztóratekintve

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: előítélet(ek), fogyasztói magatartás, nemi diszkrimináció, reklám, szépségipar, sztereotípia
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:25
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet