Dimic Igor (2023) Női sztereotípiák a szépségipari reklámokban. Külkereskedelmi Kar.
| 
              
PDF
 Női sztereotípiák a szépségipari reklámokban.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB)  | 
          |
| 
              
PDF
 Belső_Bírálat_Dimic Igor.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB)  | 
          |
| 
              
PDF
 BGE-Külső bírálat-DI-SzK-szign.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (314kB)  | 
          
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom fő témája a sztereotípiák bemutatása éshatásai a szépségipari reklámokban női szemszögből nézve. Kutatásomban arravagyok kíváncsi, hogy a reklámokban előforduló beskatulyázás, a tipikus nőikarakterek felhasználása újra és újra képes-e átformálni a nők önértékelését éskésztetését arra, hogy megvásárolják ezeket a termékeket.A sztereotípiákalkalmazása ezekben a reklámokban kialakíthat egy torz világnézetet bennünk,ami képes lehet elhitetni a nézővel, hogy a reklámban történtek valós értékeketszimbolizálnak. Kutatásom központjában a szépségipari reklámokra helyezkednek,fókuszban a reklámokban feltűnő női jellemek negatív hatásai a fogyasztóratekintve
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) | 
|---|---|
| Kulcsszavak: | előítélet(ek), fogyasztói magatartás, nemi diszkrimináció, reklám, szépségipar, sztereotípia | 
| SWORD Depositor: | User Archive | 
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive | 
| Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:25 | 
| Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:25 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Tétel nézet | 
        
        
