Dimic Igor (2023) Női sztereotípiák a szépségipari reklámokban. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Női sztereotípiák a szépségipari reklámokban.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Belső_Bírálat_Dimic Igor.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
|
PDF
BGE-Külső bírálat-DI-SzK-szign.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (314kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom fő témája a sztereotípiák bemutatása éshatásai a szépségipari reklámokban női szemszögből nézve. Kutatásomban arravagyok kíváncsi, hogy a reklámokban előforduló beskatulyázás, a tipikus nőikarakterek felhasználása újra és újra képes-e átformálni a nők önértékelését éskésztetését arra, hogy megvásárolják ezeket a termékeket.A sztereotípiákalkalmazása ezekben a reklámokban kialakíthat egy torz világnézetet bennünk,ami képes lehet elhitetni a nézővel, hogy a reklámban történtek valós értékeketszimbolizálnak. Kutatásom központjában a szépségipari reklámokra helyezkednek,fókuszban a reklámokban feltűnő női jellemek negatív hatásai a fogyasztóratekintve
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | előítélet(ek), fogyasztói magatartás, nemi diszkrimináció, reklám, szépségipar, sztereotípia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:25 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:25 |
Actions (login required)
Tétel nézet |