Hírnévmenedzsment gyakorlatok hazai és multinacionális vállalatoknál

Fógel Réka (2023) Hírnévmenedzsment gyakorlatok hazai és multinacionális vállalatoknál. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Hírnévmenedzsment gyakorlatok hazai és multinacionális vállalatoknál.pdf] PDF
Hírnévmenedzsment gyakorlatok hazai és multinacionális vállalatoknál.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (916kB)
[thumbnail of FógelRéka_KK_bírálat_20230601.pdf] PDF
FógelRéka_KK_bírálat_20230601.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (158kB)
[thumbnail of opp_hírnév_FógelR.pdf] PDF
opp_hírnév_FógelR.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (273kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom témája a hírnévmenedzsmentgyakorlatok hazai és multinacionális vállalatoknál, amely egy nemzetközileg éshazailag is aktívan kutatott tárgykör.A reputáció gondozásakulcsfontosságú szerepet kell, hogy betöltsön minden cég életében, amely egy többrészfolyamatból álló, konstans odafigyelést igénylő menedzsmenttevékenység.Szakdolgozatomat tudományterületi és időbeli lehatárolássalkezdem, majd a témához kapcsolódó fogalmak körüljárása mellett elemzem a hírnévés menedzsment kapcsolatát, illetve prezentálom a hírnév stratégia folyamatát.Több kérdésre is választ adok, melyek közül a következőket szeretném kiemelni:kinek a feladatkörébe tartozik a hírév gondozás és milyen eszközök segítségévelteszik mindezt.Szakdolgozatomban megvizsgáltam areputáció jelentőségét, szerepét hazai és multinacionális vállalatokvonatkozásában, illetve bemutattam az elméleti összetevőit ésdemonstráltam, hogy a gyakorlati megvalósítása miként zajlik. Írásombanalkotórészeire bontottam a hírnév menedzsment meghatározó komponenseit, továbbátanulmányoztam azok jelenlétét és szerepét a vállalatok kommunikációjában,ezzel egy univerzális, átfogó képet prezentálva.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: hazai nagyvállalatok, hírnévmenedzsment, kommunikációs stratégia, multinacionális vállalatok, public relations
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:25
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet