Vajda Krisztofer (2023) A XXI. században történő márkaépítés lépéseinek vizsgálata és bemutatása. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Vajda Krisztofer - Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
bge_szakdolgozat_kulsobiralat_vajda_krisztofer.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (426kB) |
|
PDF
opp_márka_VajdaKrisztofer.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (274kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban bemutatom a márkaépítés relevanciáját, kiemelve a marketing-, illetve marketingkommunikációs stratégia fontosságát, elemezve és összehasonlítva a különböző kommunikációs stratégiákba implementálható és felhasználható kommunikációs eszközök hatékonyságát, szigorú odafigyeléssel támaszkodva a területtel kapcsolatban elérhető szakirodalmi forrásokra. Továbbá ismertetem a PR-nek és hírnévmenedzsmentnek a kritikus szerepét a vállalatok életén belül és kívül, fókuszálva a péer különböző területeire, kiemelt figyelmet fordítva a szervezeten belüli és kívüli kommunikációra. A hírnévmenedzsment aspektusából bemutatom, hogy mennyire komplex és időigényes felépíteni egy brand-birodalmat (Ghodeswar, 2008) és azt, hogy bár a hírnév felépítése egy több éves folyamat, annak lerombolásához akár egy pillanat is elég lehet. Mindemellett bemutatni kívánom azokat a gyakorlatban használt módszereket, melyek integrálásának köszönhetően az adott vállalat költséghatékonyabban lesz képes elérni a számára ideális piacot. Az említett témakörök mellett szemléltetem a web3.0 megjelenéséből adódó lehetőségeket, előnyöket és hátrányokat, melyek a márkaépítés, illetve marketing aspektusából kritikusak lehetnek a jövőre nézve. Az általam választott téma hazai és nemzetközi szinten is nagy relevanciával rendelkezik, aktívan kutatott, ez az oka annak, hogy dolgozatomban az említett témát fogom bemutatni és vizsgálni.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, branding, business marketing, márkaépítés, mesterséges intelligencia |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:24 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:24 |
Actions (login required)
Tétel nézet |