A XXI. században történő márkaépítés lépéseinek vizsgálata és bemutatása

Vajda Krisztofer (2023) A XXI. században történő márkaépítés lépéseinek vizsgálata és bemutatása. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Vajda Krisztofer - Szakdolgozat.pdf] PDF
Vajda Krisztofer - Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of bge_szakdolgozat_kulsobiralat_vajda_krisztofer.pdf] PDF
bge_szakdolgozat_kulsobiralat_vajda_krisztofer.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (426kB)
[thumbnail of opp_márka_VajdaKrisztofer.pdf] PDF
opp_márka_VajdaKrisztofer.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (274kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban bemutatom a márkaépítés relevanciáját, kiemelve a marketing-, illetve marketingkommunikációs stratégia fontosságát, elemezve és összehasonlítva a különböző kommunikációs stratégiákba implementálható és felhasználható kommunikációs eszközök hatékonyságát, szigorú odafigyeléssel támaszkodva a területtel kapcsolatban elérhető szakirodalmi forrásokra. Továbbá ismertetem a PR-nek és hírnévmenedzsmentnek a kritikus szerepét a vállalatok életén belül és kívül, fókuszálva a péer különböző területeire, kiemelt figyelmet fordítva a szervezeten belüli és kívüli kommunikációra. A hírnévmenedzsment aspektusából bemutatom, hogy mennyire komplex és időigényes felépíteni egy brand-birodalmat (Ghodeswar, 2008) és azt, hogy bár a hírnév felépítése egy több éves folyamat, annak lerombolásához akár egy pillanat is elég lehet. Mindemellett bemutatni kívánom azokat a gyakorlatban használt módszereket, melyek integrálásának köszönhetően az adott vállalat költséghatékonyabban lesz képes elérni a számára ideális piacot. Az említett témakörök mellett szemléltetem a web3.0 megjelenéséből adódó lehetőségeket, előnyöket és hátrányokat, melyek a márkaépítés, illetve marketing aspektusából kritikusak lehetnek a jövőre nézve. Az általam választott téma hazai és nemzetközi szinten is nagy relevanciával rendelkezik, aktívan kutatott, ez az oka annak, hogy dolgozatomban az említett témát fogom bemutatni és vizsgálni.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21. század, branding, business marketing, márkaépítés, mesterséges intelligencia
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:24
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet