Pásztor Mónika Bea (2023) Nyereményjáték a marketingben. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Nyereményjáték a marketingben Pásztor Mónika.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. Április 29.. Download (2MB) |
|
PDF
Pásztor Mónika Nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Biralat_Pasztor_Monika.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (217kB) |
Absztrakt (kivonat)
A záródolgozatom bemutatja, ahol a gyakorlati helyemet töltöttem egy reklámügynökségnél.Ahhoz, hogy szakirodalmi áttekintésem érthetőbb legyen, bemutattam egy FMCG szektorban tevékenykedő italmárkát forgalmazó cég nyereményjátékát, és azt ezt tervező és lebonyolító magyar tulajdonú promóciós ügynökséget. Ezzel rávilágítottam az ügynökségek működésére is. Fontosnak tartottam még kiemelni a jó nyereményjáték karakterisztikáit, hiszen ezen információk támasztották alá a hipotézisemet.A hipotézisem alátámasztja, hogy nincs olyan fogyasztó aki ne vett volna részt valamilyen játékban.A nyereményjátékban résztvevők többsége, a kódfeltöltős játékokat részesítik előnyben, más opciókkal szemben. (kutatásommal alátámasztom)
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | fmcg, kódfeltöltés, marketing, mechanizmus, nyereményjáték |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:24 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:24 |
Actions (login required)
Tétel nézet |