Jankó Zsombor (2023) Borfogyasztási szokások és a BalatonBor márka ismertetése, marketingkommunikációja a magyar borpiacon. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Borfogyasztási szokások és a BalatonBor márka ismertetése, marketingkommunikációja a magyar borpiacon.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Jankó Zsombor.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (222kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align: left;"></p><p>A dolgozatom első fejezetében elméleti alapokon keresztül foglalkozom a marketingkommunikáció jelentésével, jelentőségével, valamint fontosabb eszközeivel, illetve még kitérek a bormarketing fontosabb fogalmaira és az általános borfogyasztási szokásokra a közelmúltba, amiben Totth és Szolnoki kutatása fog segíteni. A második fejezetben bemutatom még a BalatonBor felépítését, mint márka, és kitérek a 2021-ben BalatonBort csináló pincék online és offline marketingkommunikációjára.</p> <p>A dolgozatom középső részében közlöm a kutatásom módszerét, az eredményeket és azoknak elemzését a borfogyasztási szokásokról és a BalatonBor regionális márka jelenlegi helyzetéről a piacon, valamint a hipotézisek is elfogadásra vagy elutasításra kerülnek. Végül ismertetem a levont következtetéseket és javaslataimat és megfogalmazok egy összefoglalást a dolgozat zárásaként.</p><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | borkultúra, bormarketing, marketingkommunikáció, marketingkutatás, márka |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:24 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:24 |
Actions (login required)
Tétel nézet |