Jankó Zsombor (2023) Borfogyasztási szokások és a BalatonBor márka ismertetése, marketingkommunikációja a magyar borpiacon. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Borfogyasztási szokások és a BalatonBor márka ismertetése, marketingkommunikációja a magyar borpiacon.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Jankó Zsombor.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (222kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom első fejezetében elméleti alapokon keresztülfoglalkozom a marketingkommunikáció jelentésével, jelentőségével, valamintfontosabb eszközeivel, illetve még kitérek a bormarketing fontosabb fogalmairaés az általános borfogyasztási szokásokra a közelmúltba, amiben Totth ésSzolnoki kutatása fog segíteni. A második fejezetben bemutatom még a BalatonBorfelépítését, mint márka, és kitérek a 2021-ben BalatonBort csináló pincékonline és offline marketingkommunikációjára.A dolgozatom középső részében közlöm a kutatásom módszerét,az eredményeket és azoknak elemzését a borfogyasztási szokásokról és aBalatonBor regionális márka jelenlegi helyzetéről a piacon, valamint ahipotézisek is elfogadásra vagy elutasításra kerülnek. Végül ismertetem alevont következtetéseket és javaslataimat és megfogalmazok egy összefoglalást adolgozat zárásaként.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | borkultúra, bormarketing, marketingkommunikáció, marketingkutatás, márka |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:24 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:24 |
Actions (login required)
Tétel nézet |