Az újszerű marketingkommunikációs megoldások és hatásai a fogyasztói és vásárlói magatartás trendjeire.

Pető Tamás (2023) Az újszerű marketingkommunikációs megoldások és hatásai a fogyasztói és vásárlói magatartás trendjeire. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat PT.pdf] PDF
Szakdolgozat PT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of SZDBírálatPető.Tamás.pdf] PDF
SZDBírálatPető.Tamás.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (631kB)
[thumbnail of Pető Tamás.docx.pdf] PDF
Pető Tamás.docx.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (222kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align: left;">Szakdolgozatom célja, hogy az újszerű marketingkommunikációs eszközök ismertetése és bemutatása után megvizsgáljam, hogy az influenszerek milyen hatással lehetnek a fogyasztói és vásárlói magatartásra. Felépítés szempontjából írni fogok az online marketingről és a közösségi médiáról, ami mindenképp napjaink egyik, ha nem a legmeghatározóbb marketing irányzata, hiszen bárki, bármilyen termék vagy szolgáltatás reklámozására, eladására tudja használni.<br></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Lakatos-Báldy Zsuzsanna Marianna
Külső
egyetemi docens; Nemzetközi Üzleti Szaknyelvek Tanszék; KKK
NEM RÉSZLETEZETT
Oravecz Titanilla Éva
Belső
Adj.dr-i fok; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói magatartás, közösségi média, marketing, online marketing, vásárlói magatartás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:24
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet