Pető Tamás (2023) Az újszerű marketingkommunikációs megoldások és hatásai a fogyasztói és vásárlói magatartás trendjeire. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat PT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
SZDBírálatPető.Tamás.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (631kB) |
|
PDF
Pető Tamás.docx.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (222kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatom célja, hogy az újszerű marketingkommunikációs eszközökismertetése és bemutatása után megvizsgáljam, hogy az influenszerek milyenhatással lehetnek a fogyasztói és vásárlói magatartásra. Felépítésszempontjából írni fogok az online marketingről és a közösségi médiáról, amimindenképp napjaink egyik, ha nem a legmeghatározóbb marketing irányzata,hiszen bárki, bármilyen termék vagy szolgáltatás reklámozására, eladására tudjahasználni.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás, közösségi média, marketing, online marketing, vásárlói magatartás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:24 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:24 |
Actions (login required)
Tétel nézet |