Az újszerű marketingkommunikációs megoldások és hatásai a fogyasztói és vásárlói magatartás trendjeire.

Pető Tamás (2023) Az újszerű marketingkommunikációs megoldások és hatásai a fogyasztói és vásárlói magatartás trendjeire. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat PT.pdf] PDF
Szakdolgozat PT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of SZDBírálatPető.Tamás.pdf] PDF
SZDBírálatPető.Tamás.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (631kB)
[thumbnail of Pető Tamás.docx.pdf] PDF
Pető Tamás.docx.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (222kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom célja, hogy az újszerű marketingkommunikációs eszközökismertetése és bemutatása után megvizsgáljam, hogy az influenszerek milyenhatással lehetnek a fogyasztói és vásárlói magatartásra. Felépítésszempontjából írni fogok az online marketingről és a közösségi médiáról, amimindenképp napjaink egyik, ha nem a legmeghatározóbb marketing irányzata,hiszen bárki, bármilyen termék vagy szolgáltatás reklámozására, eladására tudjahasználni.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztói magatartás, közösségi média, marketing, online marketing, vásárlói magatartás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:24
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet