A Nespresso és a Café Frei marketingstratégiájának összehasonlítása

Drotár Vanessza (2023) A Nespresso és a Café Frei marketingstratégiájának összehasonlítása. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Drotár.Vanessza.diplomamunka.pdf] PDF
Drotár.Vanessza.diplomamunka.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Szakdolgozat bírálat_Drotár Vanessza_külső.pdf] PDF
Szakdolgozat bírálat_Drotár Vanessza_külső.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (67kB)
[thumbnail of Drotár Vanessza.pdf] PDF
Drotár Vanessza.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban a kávék piacának két fontos szereplőjét, a Nespressot és a Frei Cafét vizsgálom. A kávék piacán is számos vállalkozás található, vannak nemzetközi és hazai szereplői is a piacnak, és erős a verseny. Szakdolgozatom célja, hogy összehasonlítsam a Nespresso és a Café Frei marketingstratégiáját, hogy megvizsgáljam a két márka ismertségét és kedveltségét a fogyasztók körében, valamint, hogy javaslatokat tegyek a két márka számára a marketingstratégiájuk javítása érdekében. Arra a kutatási kérdésre keresem a választ, hogy mennyire eredményes a Nespresso és a Café Frei marketingstratégiája.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: ábraelemzés, élelmiszer, kávépiac, marketing, marketingstratégia, összehasonlító elemzés, SWOT-elemzés, vállalati marketing stratégiák
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:24
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet