Drotár Vanessza (2023) A Nespresso és a Café Frei marketingstratégiájának összehasonlítása. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Drotár.Vanessza.diplomamunka.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Szakdolgozat bírálat_Drotár Vanessza_külső.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (67kB) |
|
PDF
Drotár Vanessza.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a kávék piacának két fontos szereplőjét, a Nespressot és a Frei Cafét vizsgálom. A kávék piacán is számos vállalkozás található, vannak nemzetközi és hazai szereplői is a piacnak, és erős a verseny. Szakdolgozatom célja, hogy összehasonlítsam a Nespresso és a Café Frei marketingstratégiáját, hogy megvizsgáljam a két márka ismertségét és kedveltségét a fogyasztók körében, valamint, hogy javaslatokat tegyek a két márka számára a marketingstratégiájuk javítása érdekében. Arra a kutatási kérdésre keresem a választ, hogy mennyire eredményes a Nespresso és a Café Frei marketingstratégiája.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | ábraelemzés, élelmiszer, kávépiac, marketing, marketingstratégia, összehasonlító elemzés, SWOT-elemzés, vállalati marketing stratégiák |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:24 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:24 |
Actions (login required)
Tétel nézet |