Kratochwill Dorottya Zsuzsanna (2023) A K&H kommunikációs tevékenysége a 2021-es platformváltás után. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Kratochwill Dorottya_T91II8_szakdolgozat_2023.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. Április 28.. Download (2MB) |
|
PDF
Kratochwill Dorottya_T91II8_nyilatkozatok.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (856kB) |
|
PDF
Biralat_Kratochwill_Dorottya.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (220kB) |
|
PDF
szakdolgozatbírálat_Kratochwill_Dorottya_Zámbó_Szabina.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (131kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>Szakdolgozatomban azt fogom vizsgálni, hogy a K&H 2021-es platformváltása után milyen marketingkommunikációs tevékenységeket folytat, milyen marketingeszközöket használ, valamint a 18-35 éves korosztályban milyen márkaismertsége van. Céljaim közé tartozik, hogy bemutassam a K&H Bankot, eddig elért sikereit, a kampányok tervezésének menetét, valamint azt, hogy egy pénzintézet hogyan tudja vonzóvá és eladhatóvá tenni a termékeit, továbbá megismertessem a reklám fogyasztókra gyakorolt hatását a pénzügyi életükben. A K&H erős innovációs vonalat képvisel, amelyet szeretnék kicsit közelebb hozni az olvasóhoz, bemutatni, hogy milyen innovációs projekteket vittek már véghez, ezen belül mélyebben fogom vizsgálni Kate-t, aki a K&H digitális asszisztense. Nem utolsósorban pedig javaslatokat fogok tenni, hogy miként lehetne még hatékonyabbá tenni a marketingkommunikációs kampányokat. </p> <p>Az egyik hipotézisem az, hogy a K&H Bank a 2021-es platformváltás után emelni tudta az ismertségét a célcsoportjában. Azt gondolom, hogy a vizsgált célcsoport a TV kampányokat jól tudja kötni a márkához, a megjelenő szpotok hordozzák azokat az elemeket, amelyek ezt elősegítik. A K&H TE& platformja a fiatalok körében népszerű, tehát elérte a kívánt hatást. A kérdőív megkérdezett alanyainak többsége nyitott már azért számlát egy banknál, mert a reklámokban látta, hogy jóváírást adnak ajándékba. Ez jelenleg egy nagyon elterjedt ajánlat a bankok között, szinte kivétel nélkül az összes pénzintézet a számlanyitásokra helyezte idén a hangsúlyt. A megkérdezett ügyfelek szerint a K&H egy fiatalos bank, amit ajánlana barátainak/családjának is. Ahhoz, hogy ezeket a hipotéziseket igazolni tudjam, kérdőíves felmérést készítettem a 18-35 éves korcsoportban, illetve mélyinterjút csináltam a K&H Bank marketingkommunikációs szakembereivel. Mivel jelenleg én magam is a Bank kommunikációs igazgatóságán dolgozom, ezért úgy gondolom, elég átfogó képet kaptam ahhoz, hogy jól be tudjam mutatni a témám. A platformváltás időszakában is aktívan jelen voltam, így valós adatokkal tudtam dolgozni a szakdolgozatom megírásakor. A kérdőíven és az interjún kívül belső anyagokat is felhasználtam, szemléletes ábrákkal illusztráltam az eredményeket. </p> Azt gondolom, hogy a K&H márka egy erős és innovatív irányt képvisel, amihez nagyban hozzájárult a TE& platform bevezetése. A kommunikációs munkatársak széleskörű PR tevékenységet folytatnak, amely során mindig valahogy a fenntarthatóságot és a pénzügyi edukációt próbálják közelebb hozni az emberekhez.<br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | bankmarketing, K&H Bank Zrt., marketingkommunikáció, platformváltás, reklámkampányok |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:23 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:23 |
Actions (login required)
Tétel nézet |