A K&H kommunikációs tevékenysége a 2021-es platformváltás után

Kratochwill Dorottya Zsuzsanna (2023) A K&H kommunikációs tevékenysége a 2021-es platformváltás után. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Kratochwill Dorottya_T91II8_szakdolgozat_2023.pdf] PDF
Kratochwill Dorottya_T91II8_szakdolgozat_2023.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. Április 28..

Download (2MB)
[thumbnail of Kratochwill Dorottya_T91II8_nyilatkozatok.pdf] PDF
Kratochwill Dorottya_T91II8_nyilatkozatok.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (856kB)
[thumbnail of Biralat_Kratochwill_Dorottya.pdf] PDF
Biralat_Kratochwill_Dorottya.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (220kB)
[thumbnail of szakdolgozatbírálat_Kratochwill_Dorottya_Zámbó_Szabina.pdf] PDF
szakdolgozatbírálat_Kratochwill_Dorottya_Zámbó_Szabina.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (131kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban azt fogom vizsgálni, hogy a K&H 2021-esplatformváltása után milyen marketingkommunikációs tevékenységeket folytat,milyen marketingeszközöket használ, valamint a 18-35 éves korosztályban milyenmárkaismertsége van. Céljaim közé tartozik, hogy bemutassam a K&H Bankot,eddig elért sikereit, a kampányok tervezésének menetét, valamint azt, hogy egypénzintézet hogyan tudja vonzóvá és eladhatóvá tenni a termékeit, továbbá megismertessema reklám fogyasztókra gyakorolt hatását a pénzügyi életükben. A K&H erősinnovációs vonalat képvisel, amelyet szeretnék kicsit közelebb hozni azolvasóhoz, bemutatni, hogy milyen innovációs projekteket vittek már véghez,ezen belül mélyebben fogom vizsgálni Kate-t, aki a K&H digitálisasszisztense. Nem utolsósorban pedig javaslatokat fogok tenni, hogy mikéntlehetne még hatékonyabbá tenni a marketingkommunikációs kampányokat. Az egyik hipotézisem az, hogy a K&H Bank a 2021-esplatformváltás után emelni tudta az ismertségét a célcsoportjában. Azt gondolom,hogy a vizsgált célcsoport a TV kampányokat jól tudja kötni a márkához, amegjelenő szpotok hordozzák azokat az elemeket, amelyek ezt elősegítik. AK&H TE& platformja a fiatalok körében népszerű, tehát elérte a kívánthatást. A kérdőív megkérdezett alanyainak többsége nyitott már azért számlátegy banknál, mert a reklámokban látta, hogy jóváírást adnak ajándékba. Ezjelenleg egy nagyon elterjedt ajánlat a bankok között, szinte kivétel nélkül azösszes pénzintézet a számlanyitásokra helyezte idén a hangsúlyt. A megkérdezettügyfelek szerint a K&H egy fiatalos bank, amit ajánlanabarátainak/családjának is. Ahhoz, hogy ezeket a hipotéziseket igazolni tudjam,kérdőíves felmérést készítettem a 18-35 éves korcsoportban, illetvemélyinterjút csináltam a K&H Bank marketingkommunikációs szakembereivel.Mivel jelenleg én magam is a Bank kommunikációs igazgatóságán dolgozom, ezértúgy gondolom, elég átfogó képet kaptam ahhoz, hogy jól be tudjam mutatni atémám. A platformváltás időszakában is aktívan jelen voltam, így valósadatokkal tudtam dolgozni a szakdolgozatom megírásakor. A kérdőíven és azinterjún kívül belső anyagokat is felhasználtam, szemléletes ábrákkalillusztráltam az eredményeket. Azt gondolom, hogy a K&H márka egy erős ésinnovatív irányt képvisel, amihez nagyban hozzájárult a TE& platformbevezetése. A kommunikációs munkatársak széleskörű PR tevékenységet folytatnak,amely során mindig valahogy a fenntarthatóságot és a pénzügyi edukációtpróbálják közelebb hozni az emberekhez.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: bankmarketing, K&H Bank Zrt., marketingkommunikáció, platformváltás, reklámkampányok
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:23
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet