A marketingkommunikáció sajátosságainak vizsgálata a Sziget és az EFOTT fesztivál esetében

Száz Erika Virág (2023) A marketingkommunikáció sajátosságainak vizsgálata a Sziget és az EFOTT fesztivál esetében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Száz Erika Virág - Szakdolgozat.docx.pdf] PDF
Száz Erika Virág - Szakdolgozat.docx.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Bírálat_belső_Száz Erika Virág.pdf] PDF
Bírálat_belső_Száz Erika Virág.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (226kB)
[thumbnail of Külső_bírálat_Száz_Erika (1).pdf] PDF
Külső_bírálat_Száz_Erika (1).pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (112kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align: left;"></p><p>Szakdolgozatomban a marketingkommunikáció sajátosságait vizsgáltam az EFOTT és a Sziget fesztivál példáján keresztül. A dolgozat célja, hogy bemutassam a fesztiválok által végzett marketingtevékenységeket a két fesztivál összehasonlításán keresztül. Kutatásomban arra vagyok kíváncsi, hogy a különböző fesztiválok milyen eszközöket alkalmaznak annak érdekében, hogy minél több embert elérjenek és bevonzanak és hogy az embereknek mi a motivációjuk, amikor eldöntik, hogy melyik fesztivált választják. A szakdolgozat tartalmi részében részletesen foglalkoztam a fesztiválok szolgáltatásmarketing jellemzőivel, bele értve a HIPI elvet, valamint a fesztiválok 7P modelljét, továbbá szó esett még kapcsolati marketingről, a fesztiválok fogyasztói társadalmáról és a vásárlói döntést befolyásoló tényezőkről, illetve a marketingkommunikáció fogalmáról és eszközeiről. A dolgozat második felében pedig a kutatási munkám elméleti hátteréről volt szó, illetve a kérdőívem részletes elemzéséről. Szakdolgozatomat a kérdőív eredményeivel kapcsolatos javaslattételek megfogalmazásával, illetve egy összegzéssel zártam.</p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Miskolczi Tibor András
Belső
Mesteroktató; Marketing Tanszék; KKK
Száz Henrietta
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fesztivál, marketing, marketingkommunikáció, marketingmix, szolgáltatásmarketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:23
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet