Száz Erika Virág (2023) A marketingkommunikáció sajátosságainak vizsgálata a Sziget és az EFOTT fesztivál esetében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Száz Erika Virág - Szakdolgozat.docx.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Bírálat_belső_Száz Erika Virág.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (226kB) |
|
PDF
Külső_bírálat_Száz_Erika (1).pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (112kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a marketingkommunikáció sajátosságaitvizsgáltam az EFOTT és a Sziget fesztivál példáján keresztül. A dolgozat célja,hogy bemutassam a fesztiválok által végzett marketingtevékenységeket a kétfesztivál összehasonlításán keresztül. Kutatásomban arra vagyok kíváncsi, hogya különböző fesztiválok milyen eszközöket alkalmaznak annak érdekében, hogyminél több embert elérjenek és bevonzanak és hogy az embereknek mi amotivációjuk, amikor eldöntik, hogy melyik fesztivált választják. A szakdolgozattartalmi részében részletesen foglalkoztam a fesztiválok szolgáltatásmarketingjellemzőivel, bele értve a HIPI elvet, valamint a fesztiválok 7P modelljét,továbbá szó esett még kapcsolati marketingről, a fesztiválok fogyasztóitársadalmáról és a vásárlói döntést befolyásoló tényezőkről, illetve amarketingkommunikáció fogalmáról és eszközeiről. A dolgozat második felébenpedig a kutatási munkám elméleti hátteréről volt szó, illetve a kérdőívemrészletes elemzéséről. Szakdolgozatomat a kérdőív eredményeivel kapcsolatosjavaslattételek megfogalmazásával, illetve egy összegzéssel zártam.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | fesztivál, marketing, marketingkommunikáció, marketingmix, szolgáltatásmarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:23 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:23 |
Actions (login required)
Tétel nézet |