Az OTA-s foglalások összehasonlítása az Up Hotel Budapest saját weblapos foglalási szokásaival

Dankó Richárd (2023) Az OTA-s foglalások összehasonlítása az Up Hotel Budapest saját weblapos foglalási szokásaival. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of up hotel szakdoga_Dankó Richárd 1.pdf] PDF
up hotel szakdoga_Dankó Richárd 1.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Bírálat Dankó Richárd.pdf] PDF
Bírálat Dankó Richárd.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (420kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>Projektmunkámban részletesen kitérek az OTA-k (Online Travel Agency) működésére, valamint az előnyükre, illetve hátrányukra. Vizsgálni fogom az online marketing súlyát és fontosságát a turizmusban. Bemutatom az Up Hotelt, majd készítek egy SWOT analízist is. Jellemzem a hotel értékesítését és összehasonlítom az online utazási irodák foglalási rendszerével. Kutatásom alkalmával mélyinterjút folytatok a szálloda igazgatójával, amely által megérthetem, hogy a szálloda hogyan viszonyul az OTAK-hoz.</p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Jankuné Dr. Kürthy Gyöngyi
Külső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK
NEM RÉSZLETEZETT
Szabó Edit
Belső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: hotel, marketing, online, OTA, összehasonlító elemzés, SWOT
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:23
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet