Dankó Richárd (2023) Az OTA-s foglalások összehasonlítása az Up Hotel Budapest saját weblapos foglalási szokásaival. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
up hotel szakdoga_Dankó Richárd 1.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Bírálat Dankó Richárd.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (420kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>Projektmunkámban részletesen kitérek az OTA-k (Online Travel Agency) működésére, valamint az előnyükre, illetve hátrányukra. Vizsgálni fogom az online marketing súlyát és fontosságát a turizmusban. Bemutatom az Up Hotelt, majd készítek egy SWOT analízist is. Jellemzem a hotel értékesítését és összehasonlítom az online utazási irodák foglalási rendszerével. Kutatásom alkalmával mélyinterjút folytatok a szálloda igazgatójával, amely által megérthetem, hogy a szálloda hogyan viszonyul az OTAK-hoz.</p><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | hotel, marketing, online, OTA, összehasonlító elemzés, SWOT |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:23 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:23 |
Actions (login required)
Tétel nézet |