Az OTA-s foglalások összehasonlítása az Up Hotel Budapest saját weblapos foglalási szokásaival

Dankó Richárd (2023) Az OTA-s foglalások összehasonlítása az Up Hotel Budapest saját weblapos foglalási szokásaival. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of up hotel szakdoga_Dankó Richárd 1.pdf] PDF
up hotel szakdoga_Dankó Richárd 1.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Bírálat Dankó Richárd.pdf] PDF
Bírálat Dankó Richárd.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (420kB)

Absztrakt (kivonat)

Projektmunkámban részletesen kitérek azOTA-k (Online Travel Agency) működésére, valamint az előnyükre, illetvehátrányukra. Vizsgálni fogom az online marketing súlyát és fontosságát aturizmusban. Bemutatom az Up Hotelt, majd készítek egy SWOT analízist is.Jellemzem a hotel értékesítését és összehasonlítom az online utazási irodákfoglalási rendszerével. Kutatásom alkalmával mélyinterjút folytatok aszálloda igazgatójával, amely által megérthetem, hogy a szálloda hogyanviszonyul az OTAK-hoz.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: hotel, marketing, online, OTA, összehasonlító elemzés, SWOT
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:23
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet