Dankó Richárd (2023) Az OTA-s foglalások összehasonlítása az Up Hotel Budapest saját weblapos foglalási szokásaival. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
up hotel szakdoga_Dankó Richárd 1.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Bírálat Dankó Richárd.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (420kB) |
Absztrakt (kivonat)
Projektmunkámban részletesen kitérek azOTA-k (Online Travel Agency) működésére, valamint az előnyükre, illetvehátrányukra. Vizsgálni fogom az online marketing súlyát és fontosságát aturizmusban. Bemutatom az Up Hotelt, majd készítek egy SWOT analízist is.Jellemzem a hotel értékesítését és összehasonlítom az online utazási irodákfoglalási rendszerével. Kutatásom alkalmával mélyinterjút folytatok aszálloda igazgatójával, amely által megérthetem, hogy a szálloda hogyanviszonyul az OTAK-hoz.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | hotel, marketing, online, OTA, összehasonlító elemzés, SWOT |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:23 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:23 |
Actions (login required)
Tétel nézet |