Szolomájer-Jakó Alexa (2023) A közösségi média hatása a Z generáció tükrében. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
A-közösségi-média-hatása-a-Z-generáció-tükrében-Szolomájer-Jakó-Alexa.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Bírálat Szolomájer-Jakó Alexa.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (415kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>Szakdolgozatomat a közösségi médiáról és annak hatásairól készítettem, melynek középpontjába a Z generációt állítottam. A tanulmány elvégzése során szerettem volna választ kapni az általam felállított hipotézisekre. Vizsgáltam, hogy a Z generáció napi szinten jelen van-e a közösségi médiában, hozzájárulhat-e a Z generáció személyiségfejlődéséhez, valamint azt is, hogy a közösségi média és az ott jelen lévők által alakulhat-e ki testképzavar a fiatalokban. A szakdolgozat során egy kvantitatív, online kérdőíves kutatást végeztem, amely hólabda mintavétellel készült. A kutatás alanyait nem szűkítettem a Z generációra, hiszen kíváncsi voltam arra is, hogy a többi generáció tagjai hogyan vélekednek a témáról. A szakirodalom és az általam végzett kutatás is alátámasztotta a bennem felmerülő állításokat, miszerint a Z generáció tagjai napi szinten jelen vannak a közösségi médiában, a közösségi média ténylegesen hozzájárul a fiatalok személyiségfejlődéséhez és testképzavarához, valamint, hogy az influencerek is hatással lehetnek rájuk</p><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | influencer, közösségi média, személyiségfejlődés, testképzavar, Z generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:23 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:23 |
Actions (login required)
Tétel nézet |