Szolomájer-Jakó Alexa (2023) A közösségi média hatása a Z generáció tükrében. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
A-közösségi-média-hatása-a-Z-generáció-tükrében-Szolomájer-Jakó-Alexa.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Bírálat Szolomájer-Jakó Alexa.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (415kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomata közösségi médiáról és annak hatásairól készítettem, melynek középpontjába a Zgenerációt állítottam. A tanulmány elvégzése során szerettem volna választkapni az általam felállított hipotézisekre. Vizsgáltam, hogy a Z generáció napiszinten jelen van-e a közösségi médiában, hozzájárulhat-e a Z generációszemélyiségfejlődéséhez, valamint azt is, hogy a közösségi média és az ottjelen lévők által alakulhat-e ki testképzavar a fiatalokban. A szakdolgozatsorán egy kvantitatív, online kérdőíves kutatást végeztem, amely hólabda mintavétellelkészült. A kutatás alanyait nem szűkítettem a Z generációra, hiszen kíváncsivoltam arra is, hogy a többi generáció tagjai hogyan vélekednek a témáról. Aszakirodalom és az általam végzett kutatás is alátámasztotta a bennem felmerülőállításokat, miszerint a Z generáció tagjai napi szinten jelen vannak aközösségi médiában, a közösségi média ténylegesen hozzájárul a fiatalokszemélyiségfejlődéséhez és testképzavarához, valamint, hogy az influencerek ishatással lehetnek rájuk
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | influencer, közösségi média, személyiségfejlődés, testképzavar, Z generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:23 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:23 |
Actions (login required)
Tétel nézet |