Gál Dorina Zsanett (2023) A Jaycustomerek kezelésének kihívásai a töltőállomásokon. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
PDF
Külső bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (546kB) |
|
PDF
Bírálati lap_Gál Dorina Zsanett QJBTO6.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (223kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozatom a Jaycustomerek kezelésének kihívásairólszól a töltőállomásokon. Pontosabban azt kutattam, hogy milyen Jay-típusokvannak jelen ebben a szolgáltatói szektorban. Három primer kutatást végeztemegy megfigyelést és két interjút. A dolgozatom elején alaposan felmértem avizsgálandó területett, STEEP elemzéssel, Porteri-modell használatával illetve SWOTelemzéssel. A Porteri-modellben a versenytársakat a 7P alapján vizsgáltam. Rengetegúj érdekes, és izgalmas dolgot megtudtam magáról a szolgáltatói szektorról isilletve, a fogyasztói magatartásról is. Dolgozatom során, kitértem arra ishogy a vállalat, hogy viszonyul az alkalmazottaihoz. Mivel szerintem, egymegfelelően támogató háttér az első lépés ahhoz, hogy a frontvonal megfelelőélményt tudjon nyújtani a vásárlóknak/fogyasztóknak.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | benzinkút, fogyasztói magatartás, jaycustomer, szolgáltatás, töltőállomás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:23 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:23 |
Actions (login required)
Tétel nézet |