A Jaycustomerek kezelésének kihívásai a töltőállomásokon

Gál Dorina Zsanett (2023) A Jaycustomerek kezelésének kihívásai a töltőállomásokon. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat.pdf] PDF
Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)
[thumbnail of Külső bírálat.pdf] PDF
Külső bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (546kB)
[thumbnail of Bírálati lap_Gál Dorina Zsanett QJBTO6.pdf] PDF
Bírálati lap_Gál Dorina Zsanett QJBTO6.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (223kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatom a Jaycustomerek kezelésének kihívásairólszól a töltőállomásokon. Pontosabban azt kutattam, hogy milyen Jay-típusokvannak jelen ebben a szolgáltatói szektorban. Három primer kutatást végeztemegy megfigyelést és két interjút. A dolgozatom elején alaposan felmértem avizsgálandó területett, STEEP elemzéssel, Porteri-modell használatával illetve SWOTelemzéssel. A Porteri-modellben a versenytársakat a 7P alapján vizsgáltam. Rengetegúj érdekes, és izgalmas dolgot megtudtam magáról a szolgáltatói szektorról isilletve, a fogyasztói magatartásról is. Dolgozatom során, kitértem arra ishogy a vállalat, hogy viszonyul az alkalmazottaihoz. Mivel szerintem, egymegfelelően támogató háttér az első lépés ahhoz, hogy a frontvonal megfelelőélményt tudjon nyújtani a vásárlóknak/fogyasztóknak.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: benzinkút, fogyasztói magatartás, jaycustomer, szolgáltatás, töltőállomás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:23
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet