Deme Zsófia Lívia (2023) A Zsona Dekor marketing szempontú elemzése. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
A_Zsona_Dekor_marketing_szemopontú_elemzése.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. Április 28.. Download (946kB) |
|
PDF
Deme Zs nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (81kB) |
|
PDF
Deme Zsófia Lívia.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (221kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>Összeségében a dolgozatomat a Zsona Dekor Kft.-nél töltött gyakorlati időm alatt szerzett tapasztalataim alapján készítettem és erre építettem fel a témáját. Mivelhogy az egész világon egyre népszerűbb az online vásárlás, így ismernünk kell a fogyasztóink magatartását és a kutatásommal az volt a célom, hogy ennek a magatartásnak a hátterébe betekintést nyerhessek. </p> <p>A szekunder kutatásomban először a 7P marketing modell segítségével bemutattam a Zsona Dekor Kft.-t. Szakirodalmakkal alátámasztva, részletesen megvizsgáltam az adott szempontokat a vállalkozásnál.</p> <p>Ezt követően részletesen tanulmányoztam a Zsona marketingjét. Először az online marketinget néztem meg azon belül is, hogy a cég milyen lehetőségeket preferál. Majd ezt követően a közösségi média marketingjét vizsgáltam meg közelebbről. Végül a versenytársait térképeztem fel külön-külön kategóriánkként. Figyelembe véve, hogy melyik versenytárs milyen marketing eszközöket használ.</p> <p>Mindezek után a cég célcsoportját vettem nagyító alá. A termékkategóriák sokszínűsége miatt a cégnek adott termékkörben eltér a célcsoportja, ezért külön-külön csoportokat vizsgáltam.</p> <p>Ezt követően a Zsona fogyasztói magatartását vizsgáltam. Megfigyeltem, hogy a vásárlók inkább új vásárlók-e vagy vissza térők.</p> <p>A továbbiakban a primer kutatásomban a kvantitatív, online kérdőíves felmérésem elemzését készítettem el. Gyártottam egy kérdőívet a Google Docs segítségével, melyben arra kerestem a választ, hogy a Zsona Dekor Kft. vásárlói milyen véleménnyel vannak a cégtől való vásárlásról, mit tapasztaltak a vásárlás folyamata alatt, és mi a véleményük a vásárlás utána. A kérdőívben 21 db kérdést tettem fel a válaszadók számára. A kérdőív lezárása után összesítettem az eredményeket, értékeltem és következtetéseket vontam le. Végül saját készítésű diagramokkal szemléltettem ezeket az eredményeket.</p> <p>Összességében a vizsgálatom alatt sokat tanultam a témáról, és úgy gondolom, hogy a Zsona Dekor Kft. egy olyan cég, ami jó utón halad a sikeresség felé, és apró változtatásokkal a marketingjében számos új vásárlóra tehet szert az online felületén. </p><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, e-marketing - elektronikus marketing, online értékesítés, SWOT-elemzés, vállalat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:23 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:23 |
Actions (login required)
Tétel nézet |