A Zsona Dekor marketing szempontú elemzése

Deme Zsófia Lívia (2023) A Zsona Dekor marketing szempontú elemzése. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of A_Zsona_Dekor_marketing_szemopontú_elemzése.pdf] PDF
A_Zsona_Dekor_marketing_szemopontú_elemzése.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. Április 28..

Download (946kB)
[thumbnail of Deme Zs nyilatkozat.pdf] PDF
Deme Zs nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (81kB)
[thumbnail of Deme Zsófia Lívia.pdf] PDF
Deme Zsófia Lívia.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (221kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>Összeségében a dolgozatomat a Zsona Dekor Kft.-nél töltött gyakorlati időm alatt szerzett tapasztalataim alapján készítettem és erre építettem fel a témáját. Mivelhogy az egész világon egyre népszerűbb az online vásárlás, így ismernünk kell a fogyasztóink magatartását és a kutatásommal az volt a célom, hogy ennek a magatartásnak a hátterébe betekintést nyerhessek. </p> <p>A szekunder kutatásomban először a 7P marketing modell segítségével bemutattam a Zsona Dekor Kft.-t. Szakirodalmakkal alátámasztva, részletesen megvizsgáltam az adott szempontokat a vállalkozásnál.</p> <p>Ezt követően részletesen tanulmányoztam a Zsona marketingjét. Először az online marketinget néztem meg azon belül is, hogy a cég milyen lehetőségeket preferál. Majd ezt követően a közösségi média marketingjét vizsgáltam meg közelebbről. Végül a versenytársait térképeztem fel külön-külön kategóriánkként. Figyelembe véve, hogy melyik versenytárs milyen marketing eszközöket használ.</p> <p>Mindezek után a cég célcsoportját vettem nagyító alá. A termékkategóriák sokszínűsége miatt a cégnek adott termékkörben eltér a célcsoportja, ezért külön-külön csoportokat vizsgáltam.</p> <p>Ezt követően a Zsona fogyasztói magatartását vizsgáltam. Megfigyeltem, hogy a vásárlók inkább új vásárlók-e vagy vissza térők.</p> <p>A továbbiakban a primer kutatásomban a kvantitatív, online kérdőíves felmérésem elemzését készítettem el. Gyártottam egy kérdőívet a Google Docs segítségével, melyben arra kerestem a választ, hogy a Zsona Dekor Kft. vásárlói milyen véleménnyel vannak a cégtől való vásárlásról, mit tapasztaltak a vásárlás folyamata alatt, és mi a véleményük a vásárlás utána. A kérdőívben 21 db kérdést tettem fel a válaszadók számára. A kérdőív lezárása után összesítettem az eredményeket, értékeltem és következtetéseket vontam le. Végül saját készítésű diagramokkal szemléltettem ezeket az eredményeket.</p> <p>Összességében a vizsgálatom alatt sokat tanultam a témáról, és úgy gondolom, hogy a Zsona Dekor Kft. egy olyan cég, ami jó utón halad a sikeresség felé, és apró változtatásokkal a marketingjében számos új vásárlóra tehet szert az online felületén. </p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Oravecz Titanilla Éva
Belső
Adj.dr-i fok; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 7P modell, e-marketing - elektronikus marketing, online értékesítés, SWOT-elemzés, vállalat
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:23
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet