A Zsona Dekor marketing szempontú elemzése

Deme Zsófia Lívia (2023) A Zsona Dekor marketing szempontú elemzése. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of A_Zsona_Dekor_marketing_szemopontú_elemzése.pdf] PDF
A_Zsona_Dekor_marketing_szemopontú_elemzése.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. Április 28..

Download (946kB)
[thumbnail of Deme Zs nyilatkozat.pdf] PDF
Deme Zs nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (81kB)
[thumbnail of Deme Zsófia Lívia.pdf] PDF
Deme Zsófia Lívia.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (221kB)

Absztrakt (kivonat)

Összeségében a dolgozatomat a Zsona DekorKft.-nél töltött gyakorlati időm alatt szerzett tapasztalataim alapjánkészítettem és erre építettem fel a témáját. Mivelhogy az egész világon egyrenépszerűbb az online vásárlás, így ismernünk kell a fogyasztóink magatartásátés a kutatásommal az volt a célom, hogy ennek a magatartásnak a hátterébe betekintéstnyerhessek. A szekunder kutatásomban először a 7Pmarketing modell segítségével bemutattam a Zsona Dekor Kft.-t. Szakirodalmakkalalátámasztva, részletesen megvizsgáltam az adott szempontokat a vállalkozásnál.Ezt követően részletesen tanulmányoztam aZsona marketingjét. Először az online marketinget néztem meg azon belül is,hogy a cég milyen lehetőségeket preferál. Majd ezt követően a közösségi médiamarketingjét vizsgáltam meg közelebbről. Végül a versenytársait térképeztem felkülön-külön kategóriánkként. Figyelembe véve, hogy melyik versenytárs milyenmarketing eszközöket használ.Mindezek után a cég célcsoportját vettemnagyító alá. A termékkategóriák sokszínűsége miatt a cégnek adott termékkörbeneltér a célcsoportja, ezért külön-külön csoportokat vizsgáltam.Ezt követően a Zsona fogyasztóimagatartását vizsgáltam. Megfigyeltem, hogy a vásárlók inkább új vásárlók-evagy vissza térők.A továbbiakban a primer kutatásomban a kvantitatív,online kérdőíves felmérésem elemzését készítettem el. Gyártottam egy kérdőíveta Google Docs segítségével, melyben arra kerestem a választ, hogy a Zsona DekorKft. vásárlói milyen véleménnyel vannak a cégtől való vásárlásról, mittapasztaltak a vásárlás folyamata alatt, és mi a véleményük a vásárlás utána. Akérdőívben 21 db kérdést tettem fel a válaszadók számára. A kérdőív lezárásaután összesítettem az eredményeket, értékeltem és következtetéseket vontam le.Végül saját készítésű diagramokkal szemléltettem ezeket az eredményeket.Összességében a vizsgálatom alatt sokattanultam a témáról, és úgy gondolom, hogy a Zsona Dekor Kft. egy olyan cég, amijó utón halad a sikeresség felé, és apró változtatásokkal a marketingjébenszámos új vásárlóra tehet szert az online felületén.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 7P modell, e-marketing - elektronikus marketing, online értékesítés, SWOT-elemzés, vállalat
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:23
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet