Deme Zsófia Lívia (2023) A Zsona Dekor marketing szempontú elemzése. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
A_Zsona_Dekor_marketing_szemopontú_elemzése.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2026. Április 28.. Download (946kB) |
|
PDF
Deme Zs nyilatkozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (81kB) |
|
PDF
Deme Zsófia Lívia.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (221kB) |
Absztrakt (kivonat)
Összeségében a dolgozatomat a Zsona DekorKft.-nél töltött gyakorlati időm alatt szerzett tapasztalataim alapjánkészítettem és erre építettem fel a témáját. Mivelhogy az egész világon egyrenépszerűbb az online vásárlás, így ismernünk kell a fogyasztóink magatartásátés a kutatásommal az volt a célom, hogy ennek a magatartásnak a hátterébe betekintéstnyerhessek. A szekunder kutatásomban először a 7Pmarketing modell segítségével bemutattam a Zsona Dekor Kft.-t. Szakirodalmakkalalátámasztva, részletesen megvizsgáltam az adott szempontokat a vállalkozásnál.Ezt követően részletesen tanulmányoztam aZsona marketingjét. Először az online marketinget néztem meg azon belül is,hogy a cég milyen lehetőségeket preferál. Majd ezt követően a közösségi médiamarketingjét vizsgáltam meg közelebbről. Végül a versenytársait térképeztem felkülön-külön kategóriánkként. Figyelembe véve, hogy melyik versenytárs milyenmarketing eszközöket használ.Mindezek után a cég célcsoportját vettemnagyító alá. A termékkategóriák sokszínűsége miatt a cégnek adott termékkörbeneltér a célcsoportja, ezért külön-külön csoportokat vizsgáltam.Ezt követően a Zsona fogyasztóimagatartását vizsgáltam. Megfigyeltem, hogy a vásárlók inkább új vásárlók-evagy vissza térők.A továbbiakban a primer kutatásomban a kvantitatív,online kérdőíves felmérésem elemzését készítettem el. Gyártottam egy kérdőíveta Google Docs segítségével, melyben arra kerestem a választ, hogy a Zsona DekorKft. vásárlói milyen véleménnyel vannak a cégtől való vásárlásról, mittapasztaltak a vásárlás folyamata alatt, és mi a véleményük a vásárlás utána. Akérdőívben 21 db kérdést tettem fel a válaszadók számára. A kérdőív lezárásaután összesítettem az eredményeket, értékeltem és következtetéseket vontam le.Végül saját készítésű diagramokkal szemléltettem ezeket az eredményeket.Összességében a vizsgálatom alatt sokattanultam a témáról, és úgy gondolom, hogy a Zsona Dekor Kft. egy olyan cég, amijó utón halad a sikeresség felé, és apró változtatásokkal a marketingjébenszámos új vásárlóra tehet szert az online felületén.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, e-marketing - elektronikus marketing, online értékesítés, SWOT-elemzés, vállalat |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:23 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:23 |
Actions (login required)
Tétel nézet |