Kara Kitti (2023) A közösségi média marketing szerepe a fogyasztói döntésekben a Facebook marketing lehetőségei. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_KaraKitti_.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Kara Kitti.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (244kB) |
|
PDF
Külső bírálat_KaraKitti.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (338kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align:left;">Dolgozatomban a közösségi média hatását fogom vizsgálni a<br>fogyasztói döntésekre, ennek stratégiai felhasználását, milyen fogyasztó típusokat<br>különböztetünk meg, melyek a legnagyobb használt felületek és ezek hogyan hatnak a<br>fogyasztókra. Az utóbbi években jelentős szerepet játszott az életünkben az internet világa,<br>a téma aktualitása és érdekessége a motivációm. Az internet számos lehetőséget és eszközt<br>biztosít számunkra, amivel elérhetjük a fogyasztóinkat és napról-napra újabb trendeket<br>láthatunk a platformokon. Előtérbe kerültek az online vásárlások és több mint duplájára<br>növelve azoknak számát. Kérdés, hogy ebben mekkora szerepet játszott a közösségi média<br>marketing?<br>Dolgozatomban a hazánkban legtöbbet használt platformot elemzem, a Facebook-ot és azt,<br>hogy ezen a felületen milyen stratégiákat érdemes használni. Emellett azt, hogy melyik lehet<br>a legeffektívebb eszköz az online világban. <br>Személyes érdeklődés miatt választottam a kutatásom témáját,<br>hiszen én is ennek a csoportnak a tagja vagyok és napi rendszerességgel használom ezeket a<br>platformokat. Valamint megfigyelésem alapján a közvetlen környezetemben is mindenkinek<br>a mindennapi élétét képezi a közösségi média, a tartalommegosztás és a személyes<br>vélemények megosztása.<br>A kutatásom következtetései rámutatnak és javaslatot tesznek arra, hogy hogyan lehet<br>vállalatként részt venni a közösségi médiában és fogyasztói hűséget kialakítani egy jobb<br>fogyasztói-vállalati kapcsolat mellett.<br></p><p dir="ltr" style="text-align:left;"><br></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Facebook marketing, fogyasztói döntések, hirdetések célzása, közösségi média, online hirdetések |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:23 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:23 |
Actions (login required)
Tétel nézet |