A közösségi média marketing szerepe a fogyasztói döntésekben a Facebook marketing lehetőségei

Kara Kitti (2023) A közösségi média marketing szerepe a fogyasztói döntésekben a Facebook marketing lehetőségei. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_KaraKitti_.pdf] PDF
Szakdolgozat_KaraKitti_.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Kara Kitti.pdf] PDF
Kara Kitti.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (244kB)
[thumbnail of Külső bírálat_KaraKitti.pdf] PDF
Külső bírálat_KaraKitti.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (338kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;">Dolgozatomban a közösségi média hatását fogom vizsgálni a<br>fogyasztói döntésekre, ennek stratégiai felhasználását, milyen fogyasztó típusokat<br>különböztetünk meg, melyek a legnagyobb használt felületek és ezek hogyan hatnak a<br>fogyasztókra. Az utóbbi években jelentős szerepet játszott az életünkben az internet világa,<br>a téma aktualitása és érdekessége a motivációm. Az internet számos lehetőséget és eszközt<br>biztosít számunkra, amivel elérhetjük a fogyasztóinkat és napról-napra újabb trendeket<br>láthatunk a platformokon. Előtérbe kerültek az online vásárlások és több mint duplájára<br>növelve azoknak számát. Kérdés, hogy ebben mekkora szerepet játszott a közösségi média<br>marketing?<br>Dolgozatomban a hazánkban legtöbbet használt platformot elemzem, a Facebook-ot és azt,<br>hogy ezen a felületen milyen stratégiákat érdemes használni. Emellett azt, hogy melyik lehet<br>a legeffektívebb eszköz az online világban. <br>Személyes érdeklődés miatt választottam a kutatásom témáját,<br>hiszen én is ennek a csoportnak a tagja vagyok és napi rendszerességgel használom ezeket a<br>platformokat. Valamint megfigyelésem alapján a közvetlen környezetemben is mindenkinek<br>a mindennapi élétét képezi a közösségi média, a tartalommegosztás és a személyes<br>vélemények megosztása.<br>A kutatásom következtetései rámutatnak és javaslatot tesznek arra, hogy hogyan lehet<br>vállalatként részt venni a közösségi médiában és fogyasztói hűséget kialakítani egy jobb<br>fogyasztói-vállalati kapcsolat mellett.<br></p><p dir="ltr" style="text-align:left;"><br></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Máté Zoltán
Belső
főiskolai tanár; Marketing Tanszék; KKK
Tomor Krisztina
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Facebook marketing, fogyasztói döntések, hirdetések célzása, közösségi média, online hirdetések
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:23
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet