Kara Kitti (2023) A közösségi média marketing szerepe a fogyasztói döntésekben a Facebook marketing lehetőségei. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_KaraKitti_.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Kara Kitti.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (244kB) |
|
PDF
Külső bírálat_KaraKitti.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (338kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatomban a közösségi média hatását fogom vizsgálni afogyasztói döntésekre, ennek stratégiai felhasználását, milyen fogyasztó típusokatkülönböztetünk meg, melyek a legnagyobb használt felületek és ezek hogyan hatnak afogyasztókra. Az utóbbi években jelentős szerepet játszott az életünkben az internet világa,a téma aktualitása és érdekessége a motivációm. Az internet számos lehetőséget és eszköztbiztosít számunkra, amivel elérhetjük a fogyasztóinkat és napról-napra újabb trendeketláthatunk a platformokon. Előtérbe kerültek az online vásárlások és több mint duplájáranövelve azoknak számát. Kérdés, hogy ebben mekkora szerepet játszott a közösségi médiamarketing?Dolgozatomban a hazánkban legtöbbet használt platformot elemzem, a Facebook-ot és azt,hogy ezen a felületen milyen stratégiákat érdemes használni. Emellett azt, hogy melyik leheta legeffektívebb eszköz az online világban. Személyes érdeklődés miatt választottam a kutatásom témáját,hiszen én is ennek a csoportnak a tagja vagyok és napi rendszerességgel használom ezeket aplatformokat. Valamint megfigyelésem alapján a közvetlen környezetemben is mindenkineka mindennapi élétét képezi a közösségi média, a tartalommegosztás és a személyesvélemények megosztása.A kutatásom következtetései rámutatnak és javaslatot tesznek arra, hogy hogyan lehetvállalatként részt venni a közösségi médiában és fogyasztói hűséget kialakítani egy jobbfogyasztói-vállalati kapcsolat mellett.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Facebook marketing, fogyasztói döntések, hirdetések célzása, közösségi média, online hirdetések |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:23 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:23 |
Actions (login required)
Tétel nézet |