A közösségi média marketing szerepe a fogyasztói döntésekben a Facebook marketing lehetőségei

Kara Kitti (2023) A közösségi média marketing szerepe a fogyasztói döntésekben a Facebook marketing lehetőségei. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_KaraKitti_.pdf] PDF
Szakdolgozat_KaraKitti_.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Kara Kitti.pdf] PDF
Kara Kitti.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (244kB)
[thumbnail of Külső bírálat_KaraKitti.pdf] PDF
Külső bírálat_KaraKitti.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (338kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatomban a közösségi média hatását fogom vizsgálni afogyasztói döntésekre, ennek stratégiai felhasználását, milyen fogyasztó típusokatkülönböztetünk meg, melyek a legnagyobb használt felületek és ezek hogyan hatnak afogyasztókra. Az utóbbi években jelentős szerepet játszott az életünkben az internet világa,a téma aktualitása és érdekessége a motivációm. Az internet számos lehetőséget és eszköztbiztosít számunkra, amivel elérhetjük a fogyasztóinkat és napról-napra újabb trendeketláthatunk a platformokon. Előtérbe kerültek az online vásárlások és több mint duplájáranövelve azoknak számát. Kérdés, hogy ebben mekkora szerepet játszott a közösségi médiamarketing?Dolgozatomban a hazánkban legtöbbet használt platformot elemzem, a Facebook-ot és azt,hogy ezen a felületen milyen stratégiákat érdemes használni. Emellett azt, hogy melyik leheta legeffektívebb eszköz az online világban. Személyes érdeklődés miatt választottam a kutatásom témáját,hiszen én is ennek a csoportnak a tagja vagyok és napi rendszerességgel használom ezeket aplatformokat. Valamint megfigyelésem alapján a közvetlen környezetemben is mindenkineka mindennapi élétét képezi a közösségi média, a tartalommegosztás és a személyesvélemények megosztása.A kutatásom következtetései rámutatnak és javaslatot tesznek arra, hogy hogyan lehetvállalatként részt venni a közösségi médiában és fogyasztói hűséget kialakítani egy jobbfogyasztói-vállalati kapcsolat mellett.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Facebook marketing, fogyasztói döntések, hirdetések célzása, közösségi média, online hirdetések
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:23
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet