Géczi László (2023) Marketing trükkök avagy biztosítás üzleti szemmel. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Záródolgozat Géczi Lászó BGE KKK.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (11MB) |
|
PDF
Géczi László_biralati-szempontok-belso-biralo-FOSZK.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (220kB) |
Absztrakt (kivonat)
Marketing megoldások és biztosítás piaci pozícionálása.Biztosítás rövid története, SWOT, STEEP, ATL, BTL, és piackutatás.Hipotézis, és elemzés, piaci tapasztalatok.Konklúzió és összegzés, piaci pillanatkép.Hard skills, soft skills.Egy vállalat rövid bemutatása, elemzése, jövőkép és üzleti megoldások.Befektetés, garantált hozam, fluktuáció, nyugalom biztonság, és jövőtervezés.Biztosítás marketing, B2B, B2C, értékesítés régen és most.Piaci körkép, nemzetközi és hazai szinten.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | biztosítás(ok), értékesítés, marketing, megoldások, pozícionálás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:23 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:23 |
Actions (login required)
Tétel nézet |