Marketing trükkök avagy biztosítás üzleti szemmel

Géczi László (2023) Marketing trükkök avagy biztosítás üzleti szemmel. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Záródolgozat Géczi Lászó BGE KKK.pdf] PDF
Záródolgozat Géczi Lászó BGE KKK.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (11MB)
[thumbnail of Géczi László_biralati-szempontok-belso-biralo-FOSZK.pdf] PDF
Géczi László_biralati-szempontok-belso-biralo-FOSZK.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (220kB)

Absztrakt (kivonat)

Marketing megoldások és biztosítás piaci pozícionálása.Biztosítás rövid története, SWOT, STEEP, ATL, BTL, és piackutatás.Hipotézis, és elemzés, piaci tapasztalatok.Konklúzió és összegzés, piaci pillanatkép.Hard skills, soft skills.Egy vállalat rövid bemutatása, elemzése, jövőkép és üzleti megoldások.Befektetés, garantált hozam, fluktuáció, nyugalom biztonság, és jövőtervezés.Biztosítás marketing, B2B, B2C, értékesítés régen és most.Piaci körkép, nemzetközi és hazai szinten.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: biztosítás(ok), értékesítés, marketing, megoldások, pozícionálás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:23
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet