Bizalom kialakítása a vásárlókban a webáruházak felé a VitalPlus Trade Kft. webáruháza alapján

Szesze Bianka (2023) Bizalom kialakítása a vásárlókban a webáruházak felé a VitalPlus Trade Kft. webáruháza alapján. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Záródolgozat végleges.pdf] PDF
Záródolgozat végleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (804kB)
[thumbnail of NYILATKOZAT.pdf] PDF
NYILATKOZAT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (285kB)
[thumbnail of Szesze Bianka_biralati-szempontok-belso-biralo.pdf] PDF
Szesze Bianka_biralati-szempontok-belso-biralo.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (258kB)

Absztrakt (kivonat)

Akutatás célja és annak vizsgálata, hogy az X generáció miért bízik kevésbé azonline áruházakban, mint a Z generáció, akik már most is az online vásárlást részesítikelőnyben.Napjainkban rendkívülnépszerű lett az online értékesítés, egyre több kereskedő hozza létre sajátwebáruházát és egyre több fogyasztó veszi ezeket az oldalakat igénybe. Awebáruházak értékesítése 2020-ban lendült fel ésdrasztikusan alakította át az emberek vásárlási szokásait.Mígegyes generációk jobban magukévá tették ezt a trendet, mint mások,tagadhatatlan, hogy az online vásárlás megváltoztatta szokásaink. Minden generáció más szempontok alapján dönt az online vásárlás mellett és ezek a szempontok folyamatosan változnak. Minél többet vásárolunk az adott webáruházból annál megbízhatóbb lesz számunkra. Napjainkban nagyon nehéz megítélni egy webáruházról, hogy megbízható-e. Dolgozatomban erre a problémára kerestem a megoldást, hogy mégis hogyan lehetne ezeket az oldalakat megbízhatóbbá tenni, minden generáció számára. Ehhez először fontos megismernünk, hogy mi is az a webáruház és hogyan műkodik. Hogyan lehet ezeket a webáruházakat fejleszteni, hogy a különböző generációknak is megfeleljenek. A fogyasztói magatartást is fontos figyelembe venni, milyen tényezők befolyásolják az online vásárlókat és azok alapján fejleszteni a webáruházakat. Végezetül elengedhetetlen szempont a szolgáltatásmarketing. Ez segíti a vállalkozásokat ahatékony marketingstratégiák kidolgozásában és végrehajtásában.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: e-kereskedelem, elektronikus kereskedelem - online kereskedelem, értékesítés, fogyasztói magatartás, szolgáltatásmarketing, weboldal
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:23
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet