Az influencer kampányok és a márka hírnév kapcsolata

Dura Eliza (2023) Az influencer kampányok és a márka hírnév kapcsolata. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_DuraEliza.pdf] PDF
Szakdolgozat_DuraEliza.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (712kB)
[thumbnail of külső konzulens_Dura Eliza_Gyöngyösi Klaudia_külső bíráló.pdf] PDF
külső konzulens_Dura Eliza_Gyöngyösi Klaudia_külső bíráló.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (239kB)
[thumbnail of opp_social_DuraEliza.pdf] PDF
opp_social_DuraEliza.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (273kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;">Napjaink egyik leginkább felkapott és nagy figyelemnek örvendő témája az influencerek megjelenése és térhódítása a médiában, különösen az online, közösségi média platformokon. <span lang="en-us" xml:lang="en-us">(</span>Campbell &amp; Farrell, 2020) Így természetesen az influencer marketing és ennek a kapcsolata a márkanév megítélésével is egyre inkább foglalkoztatja a cégvezetőket, marketing szakembereket és a tudományos élet résztvevőit is. Nem csak az üzleti világban, akadémiai körökben értelmezhető terület az influencer marketing és ezáltal annak a márka hírnévvel való kapcsolata, hiszen a mindennapi életünkben is nap, mint nap felfedezhető jelenség. Az internetet aktívan használók naponta találkoznak különböző márkák, cégek által szponzorált tartalmakkal a közösségi média felületeken. Tudatos fogyasztóként szintén fontosnak vélem, hogy tisztában legyek az influencer marketing működésével és annak esetleges veszélyeivel. A szakdolgozatom elsődleges célja, hogy megvizsgálja az influencer marketing és annak a márka hírnévre gyakorolt pozitív és negatív hatásait.<br></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Gyöngyösi Klaudia
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Zelena András
Belső
egyetemi docens; Kommunikáció Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: .NET Framework, communication, emberi kommunikáció, influencer, internet, kommunikációs csatornák, marketingkommunikáció, márkanév
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:22
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:22

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet