Dura Eliza (2023) Az influencer kampányok és a márka hírnév kapcsolata. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_DuraEliza.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (712kB) |
|
PDF
külső konzulens_Dura Eliza_Gyöngyösi Klaudia_külső bíráló.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (239kB) |
|
PDF
opp_social_DuraEliza.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (273kB) |
Absztrakt (kivonat)
Napjaink egyik leginkább felkapott és nagy figyelemnek örvendő témája azinfluencerek megjelenése és térhódítása a médiában, különösen az online,közösségi média platformokon. (Campbell & Farrell, 2020) Így természetesen az influencer marketingés ennek a kapcsolata a márkanév megítélésével is egyre inkább foglalkoztatja acégvezetőket, marketing szakembereket és a tudományos élet résztvevőit is. Nemcsak az üzleti világban, akadémiai körökben értelmezhető terület az influencermarketing és ezáltal annak a márka hírnévvel való kapcsolata, hiszen amindennapi életünkben is nap, mint nap felfedezhető jelenség. Az internetetaktívan használók naponta találkoznak különböző márkák, cégek által szponzorálttartalmakkal a közösségi média felületeken. Tudatos fogyasztóként szinténfontosnak vélem, hogy tisztában legyek az influencer marketing működésével ésannak esetleges veszélyeivel. A szakdolgozatom elsődleges célja, hogymegvizsgálja az influencer marketing és annak a márka hírnévre gyakorolt pozitívés negatív hatásait.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | .NET Framework, communication, emberi kommunikáció, influencer, internet, kommunikációs csatornák, marketingkommunikáció, márkanév |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:22 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:22 |
Actions (login required)
Tétel nézet |