Az online vásárlási szokások változása, különös tekintettel az élelmiszeriparra

Marton Lilla Ágnes (2023) Az online vásárlási szokások változása, különös tekintettel az élelmiszeriparra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat.pdf] PDF
Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Biralat_Marton_Lilla.pdf] PDF
Biralat_Marton_Lilla.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (218kB)
[thumbnail of Marton Lilla Ágnes.pdf] PDF
Marton Lilla Ágnes.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (60kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align: left;"></p><p>Az online vásárlás növekvő népszerűsége és az élelmiszeriparban tapasztalható e-kereskedelmi robbanás miatt a szakdolgozatom célja az élelmiszeripari online vásárlási szokások elemzése, továbbá annak megállapítása, hogy milyen hatást gyakorolnak ezek a szokások a fogyasztókra. Kutatásom több hipotézis vizsgálatára alapoz, melyek között szerepel az időmegtakarítás fontossága, az online fizetési folyamatok biztonságérzete, valamint a Covid-19 járvány hatása az online élelmiszervásárlásra.</p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Harsányi Dávid
Belső
egyetemi docens; Marketing Tanszék; KKK
Varga Tímea
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: e-kereskedelem, elektronikus vásárlás - online vásárlás, élelmiszer, fogyasztói magatartás, vásárlás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:22
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:22

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet