Marton Lilla Ágnes (2023) Az online vásárlási szokások változása, különös tekintettel az élelmiszeriparra. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Biralat_Marton_Lilla.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (218kB) |
|
PDF
Marton Lilla Ágnes.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (60kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az online vásárlás növekvő népszerűsége és az élelmiszeriparbantapasztalható e-kereskedelmi robbanás miatt a szakdolgozatom célja azélelmiszeripari online vásárlási szokások elemzése, továbbá annakmegállapítása, hogy milyen hatást gyakorolnak ezek a szokások a fogyasztókra.Kutatásom több hipotézis vizsgálatára alapoz, melyek között szerepel azidőmegtakarítás fontossága, az online fizetési folyamatok biztonságérzete,valamint a Covid-19 járvány hatása az online élelmiszervásárlásra.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | e-kereskedelem, elektronikus vásárlás - online vásárlás, élelmiszer, fogyasztói magatartás, vásárlás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:22 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:22 |
Actions (login required)
Tétel nézet |