Luxus divatmárkák marketingaktivitása Magyarországon

Kovács Virág (2023) Luxus divatmárkák marketingaktivitása Magyarországon. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of KOVÁCSVIRÁG.YLU9Y5.-záródolgozat..pdf] PDF
KOVÁCSVIRÁG.YLU9Y5.-záródolgozat..pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (664kB)
[thumbnail of Kovács Virág.pdf] PDF
Kovács Virág.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (215kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align: left;"></p><p>Dolgozatom fő fókusza egy Magyarországon nyíló luxusmárka (Falconeri) új üzletének marketingstratégiájának felépítése, amit azért is tartottam fontosnak, hiszen itthon ez még egy kevésbé ismert márka, jelenleg csak két üzlet van, Budapesten. A második üzlet nyitásakor személyesen részt vehettem én is, és ebből a következtetéseket levonva, kiépítek egy olyan stratégiát, amely elemzi, hogy milyen lépései, eszközei vannak a marketingnek, amely hozzájárul egy új üzlet nyitása esetén a vásárlások számának növekedéséhez. Természetesen mindez más-más márkáknak is hasznos lehet egyaránt. </p> <p>Először is szakirodalmi példákon keresztül fogom bemutatni, hogy mi is az a márka, összevetem a luxus divatot a fast-fashionnel, hogy megértsük mi is valójában a jelentős különbség köztük, hogy mitől tekinthető egy márka luxuscikknek. Majd áttérve a marketing részre, kifejtem az általános marketingstratégiákat és áttérek arra, hogy ez miben különbözik, ha luxus márkáról van szó. Ezután a választott kutatási módszertanomat fogom bemutatni, annak korlátaival együtt, majd részletezem dolgozatom fő pontját, a személyre szabott marketingstratégia kiépítését. Végül pedig levonom a következtetéseket és összegzem a megszerzett információkat.</p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Dr. Rimóczi Csilla
Belső
Adj.dr-i fok; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: divat, luxus, marketing, marketingstratégiák, márka
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:22
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:22

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet